Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا اصلانی فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تامین امنیت اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر، 70 معتاد متجاهر در سطح شهرستان جمع آوری و تحویل کمپ ها و مراکز ترک اعتیاد شدند.
وی ادامه داد: در این راستا، هشت نفر توزیع کننده مواد مخدر نیز شناسایی و پس از دستگیری، تحویل مقام قضائی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر مبارزه با پدیده شوم اعتیاد اضافه کرد: در کنار پیشگیری از این پدیده خانمان سوز، با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر با قاطعیت تمام برخورد می شود.
** کشف محموله میلیاردی قاچاق
سرهنگ اصلانی فر با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از کشف محموله کالای قاچاق خبرداد و گفت: این محموله به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان کشف و توقیف شد.
وی افزود: این محموله قاچاق در بازرسی ماموران انتظامی این شهرستان از یک دستگاه خودروی سواری پژو کشف شد.
وی ادامه داد: این محموله شامل یک هزار و 80 ثوب البسه قاچاق خارجی، 128 دستگاه لوازم خانگی و 189 بسته لوازم آرایشی خارجی است.
وی اضافه کرد: 2 نفر نیز در این ارتباط دستگیر و برای تکمیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شد.
** کشف و توقیف اشیاء عتیقه و قیمتی از یک واحد صنفی
فرمانده انتظامی مراغه همچنین از کشف اشیاء عتیقه از یک واحد صنفی در این شهرستان خبرداد.
اصلانی فر افزود: اشیاء عتیقه در یکی از واحد های صنفی و به صورت غیرمجاز و غیرقانونی نگهداری می شد که توسط ماموران انتظامی کشف و توقیف شد.
وی ادامه داد: 6 قطعه اثر قدیمی شامل تابلوی قدیمی، تخت سنگ باستانی، جا قرآنی، سکه، سماور و مدال قدیمی از این مغازه دار کشف و تحویل کارشناسان امر شد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می کنند.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲