Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رسول جلایی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی برنامه‌های دفاع مقدسبا اصحاب رسانه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات با تأکید بر اینکه این نشست یک نشست‌ تشریفاتی نیست، اظهار کرد: بازخوانی دوران دفاع مقدس امری ضروری است.

وی بابیان اینکه اگرچه از حیث فیزیکی جنگ با رژیم بعث به پایان رسیده ولی شکل جنگ تغییریافته است، گفت: امروز نیاز است خود را در فضایی ببینیم که از آن به‌عنوان جنگ نرم یاد می‌شود و این بازخوانی به ما این فرصت را می‌دهد که با پرداختن به ابعاد مختلف جنگ تحمیلی و لایه‌های پنهان دوران دفاع مقدس، از آن بهره‌برداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه انتقال تجارب و دستاوردهای دفاع مقدس صرفاً با روایت و بازگویی رزمندگان و پیشکسوتان حاصل نمی‌شود، بیان کرد: انتشار، انعکاس و استمرار دستاوردهای دوران دفاع مقدس، نیازمند حمایت کسانی است که از آن‌ها به‌عنوان اصحاب رسانه یاد می‌کنیم و امروز ما شاهد یکه‌تازی فضای مجازی در مسئله اطلاع‌رسانی و روشنگری هستیم.

وی بابیان اینکه روند زمان، تغییرات را به‌عنوان یکی از پدیده‌های همیشگی به همراه دارد، گفت: ما در مقابل تغییرات سه عکس‌العمل انکار، مبارزه و مدیریت تغییرات را داریم که مدیریت تغییرات مهم‌ترین بخش کار است و با تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها نقش بسزایی در مدیریت فضای مجازی دارند.

جلایی بابیان اینکه در دوران پرافتخار جنگ تحمیلی داشته‌های بسیاری را به دست آوردیم، تصریح کرد: آنانی که تمدن دینی ندارند نداشته‌های خود را داشته تلقی می‌کنند برای مثال اروپاییان مدعی دموکراسی در عصر حاضر که خود را سردمدار و پیش‌قراولان عرصه مختلف می‌دانند جنگ دوم را جنگ جهانی نام گذاشتند و این در حالی است که این جنگ تنها یک جنگ اروپایی است ولی خسارت آن برای جهانیان و بهره‌برداری آن برای اروپایی‌ها است.

وی با اذعان به اینکه متأسفانه ما قهرمانان خود را فراموش کرده‌ایم ولی غربی‌ها کشته‌هایشان را قهرمان معرفی می‌کنند افزود: زیبایی‌های ما در دوران دفاع مقدس آن‌قدر زیاد است که برای بسیاری قابل‌قبول نیست که در این جنگ سخت و نابرابر چنین فضایی ایجادشده باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه انرژی در حوزه دفاع مقدس آن‌قدر زیاد است که اگر آزاد شود کاری می‌کند کارستان بیان کرد: بهترین محصولات در زمینه‌های فرهنگی و فیلم‌سازی در حوزه دفاع مقدس تولید می‌شود که فروش میلیاردی آثار دفاع مقدس بیانگر اقبال عمومی به این دست از آثار است.

وی بابیان اینکه حضور مدافعان حرم و بیداری اسلامی ماحصل دوران دفاع مقدس است گفت: نتیجه ایستادگی و مقاومت در ملت‌ها اقتدار و امنیت را برای کشورهای مختلف به همراه دارد.

جلایی با تأکید بر نقش اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ مقاومت افزود: جریان سازی، تداوم و گفتار دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین مباحث ضروری جامعه امروز است که نیازمند همکاری و همراهی اصحاب رسانه است.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی بعد از ظهر چهارشنبه در نشستی با جمعی از تشکل‌های کارگری استان همزمان با هفته کار و کارگر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر حال جامعه کارگری خوب باشد حال بیش از نیمی از جامعه خوب خواهد بود، اظهار کرد: ما در قبال مشکلات و دغدغه‌های کارگری علاوه بر وظیفه اداری، وظیفه انسانی و شرعی داریم.

وی با تاکید بر اینکه حرف جامعه کارگری با هر گرایش و سلیقه‌ای باید شنیده شود، تصریح کرد: جامعه کارگری در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، نقش بسزایی و پررنگ داشته است و طیف وسیعی از جامعه ایثارگران متعلق به قشر کارگری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به نقش اساسی جامعه کارگری در تحولات و رویدادهای سیاسی و اجتماعی، بر لزوم پیگیری مطالبات معیشتی و مشکلات امنیت شغلی و درمانی کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی تاکید کرد.

گفتنی است در ابتدای این نشست هر یک از نمایندگان تشکل‌های کارگری به بیان مسائل و مشکلات جامعه کارگری پرداختند.

امنیت شغلی، وضعیت معیشتی و درمانی کارگران، مشکلات بیمه‌ای و امور بازنشستگان تأمین اجتماعی از جمله مسائلی بود که در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6094482

دیگر خبرها

  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من