Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-20@03:46:51 GMT

افشای راز رسول خادم در کنسرت خواننده سرشناس

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۱۰۱۲۶

افشای راز رسول خادم در کنسرت خواننده سرشناس



محمد معتمدی در آخرین کنسرت خود در برج میلاد تهران ناگفته‌ای جالب درباره رسول خادم و سمفونی تختی را برای نخستین بار به زبان آورد.
به گزارش جام جم آنلاین، رسول خادم یکی از مهمانان ویژه آخرین کنسرت محمد معتمدی بود، کنسرتی که به جاودانه‌های مجید وفادار، آهنگساز فقید ایرانی اختصاص داشت. محمد معتمدی در این کنسرت پس از اجرای چند قطعه به معرفی مهمانان ویژه حاضر در سالن از جمله رسول خادم پرداخت و گفت: برای نخستین بار باید یک نکته را درباره فروتنی و مردانگی رسول خادم بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به فرزند خادم (پوریا خادم) که آهنگساز است، افزود: روزی پوریا متن شعری را آورد که برای بزرگداشت جهان پهلوان تختی سروده شده بود و ما در نهایت آن متن را در پوئم سمفونی تختی اجرا کردیم، اما وقتی برای بار اول شعر را خواندم از پوریا پرسیدم این شعر را از کجا آوردی؟ پاسخ داد پدرم داده است و گفت: شاعری این شعر را در رثای پهلوانی‌ها و قهرمانی‌های پدرم سروده بود اما او نام خودش را از شعر حذف کرد و نام تختی را نوشت و در اختیار من قرار داد.
در این لحظه از صحبت‌های معتمدی سالن یکپارچه رسول خادم را مورد تشویق قرار داد و او هم ایستاده به جمعیت ادای احترام کرد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معروف‌ترین خواننده جهان و نامزدش به تهران آمدند/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ۵ فروردین ۱۳۴۷ پل مک کارتنی عضو گروه بیتلز، به همراه نامزدش، جین آشر هنرپیشه سینما پس از پایان سفر ۶ هفته‌ای گروه بیتلز به هندوستان، در مسیر بازگشت به لندن، تصمیم گرفتند ۳ روز را برای استراحت در تهران بگذرانند.

به گزارش اطلاعات آنلاین، خبرنگاران روزنامه اطلاعات از این سفر خبردار شده و همراه آن‌ها به تهران گردی پرداختند. برای خرید به بازار و مرکز تهران رفته و آشر چادر سرکرده از مسجد بازار دیدن کرد. ضیافتی با حضور ویگن و برادرش کارو در دفتر مجله اطلاعات هفتگی برگزار شد و پل مک کارتنی قلیان کشید و آش رشته و کباب کوبیده خورد. مک کارتنی هنگام ترک تهران از فروش بدون مجوز صفحات گروه بیتلز در تهران گلایه کرد. گفتنی است سه ماه بعد نامزدی چندین ساله این زوج پایان یافت. گزارش این سفر را به نقل از روزنامه اطلاعات ۷ فروردین ۱۳۴۷ بخوانید و عکس‌های سفر پل مک کارتنی و نامزدش را به تهران از مجله اطلاعات هفتگی ۱۳ فروردین ۱۳۴۷ تماشا کنید.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897112

دیگر خبرها

  • معروف‌ترین خواننده جهان و نامزدش به تهران آمدند/ عکس
  • ببینید | کنسرت محمد معتمدی در آرامگاه سعدی
  • سردار حسن‌زاده: رژیم جنایتکار صهیونیستی طعم ضربات کوبنده سپاه را چشید
  • غایبان سرشناس بازی استقلال – شمس آذر
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد