Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سیدحمید کلانتری (معاون امور تعاون، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی) در پیامی با تبریک هفته تعاون، بخش تعاون را بهترین راهکاربراى تامین اشتغال، کاهش فقر، گسترش عدالت و رشد سرمایه اجتماعى توسعه تعاونی‌ها برشمرد.

متن این پیام که خطاب به اعضاین اتاق‌های تعاون سراسر کشور، ادارت کل تعاون کار و رفاه همه استانها نوشته شده، به شرح ذیل است:

با کمال احترام و تواضع آغاز هفته تعاون که امسال بین دو عید بزرگ قربان و غدیرمبارک گشته است را صمیمانه تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته تعاون امسال باشروع دولت دوازدهم مقارن گشته است و فرصت جدیدى را براى طرح مسایل، برنامه‌ها و انتظارات بخش تعاون و تعاونگران فراهم ساخته است.

خداى بزرگ را شاکریم که دردولت یازدهم علیرغم تحریم‌ها و محدودیت اعتبارات گام‌هاى خوبى درجهت نگاهى نو به ظرفیت‌ها و توانمندی‌هاى بخش و تعاونی‌ها برداشته شد و زمینه توجه و باور به تعاون بیش از پیش فراهم گشته است.

بر این باورم که با روحیه تعاون و رشد فرهنگ کار جمعى و مشارکت و همکارى همگان ىبسیارى از مشکلات کشور حل خواهد شد.

اعتقاد راسخ دارم که تعاون را تعاونگران با برنامه‌ریزى، تلاش و همکارى و تعامل متقابل و سلامت و درستکارى رشد می‌دهند.

البته همه بر این باوریم که بهترین راهکار براى تامین اشتغال، کاهش فقر، گسترش عدالت و رشد سرمایه اجتماعى توسعه تعاونی‌هاست و انتظار آن است که دولتمردان عزیز براى دستیابى به این اهداف مهم حمایت‌هاى لازم قانونى، اجرایى و اعتبارى از پیشرفت بخش تعاون به عمل آورند.

با اغتنام فرصت از زحمات و همکاریهاى همه تعاون‌گران عزیز در سطوح مختلف همچنین ازحمایت‌هاى صمیمانه جناب آقاى دکتر ربیعى و معاونین محترم سپاسگزارى نمایم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به دعوت رسمی وزارت فرهنگ، علوم، ورزش ارمنستان ظهر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برای امضا تفاهم‌نامه فرهنگی و برنامه مبادلات بین کشور ارمنستان و ایران، وارد ایروان شد و مورد استقبال سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران، محمد اسدی‌موحد رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان و پاپویان رییس مرکز امور بین‌الملل و دیاسپارهای وزارت فرهنگ ارمنستان قرار گرفت.

پاپویان در ابتدای این سفر ابراز امیدواری کرد در با امضای برنامه مبادلات، روابط فرهنگی بین دو کشور را مستحکم‌تر کنند، برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرایی‌تر شود و روابط دو کشور دوست و برادر ایران و ارمنستان مستحکم و عمیق‌تر شود.

در نخستین روز این سفر، ایمانی‌پور مهمان سفیر جمهوری اسلامی ایران بود. رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این ضیافت که با حضور جمعی از کارشناسان سفارت برگزار شد با مسائل فرهنگی و موضوعات جاری ارمنستان آشنا شد و راهکارهای توسعه روابط فرهنگی به‌ویژه در حوزه آموزش زبان فارسی، گسترش روابط دانشگاهی و همچنین گسترش فعالیت‌های فرهنگی ازجمله موضوع کتاب و انتشارات، ترجمه و نیز تبادلات بین دانشگاهی و هنری مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور ضمن ملاقات با مسؤولان فرهنگی و سیاسی ارمنستان، با وزیر امور فرهنگ، علوم، ورزش ارمنستان، معاون وزیر امور خارجه ارمنستان و اسقف اعظم کلیسای جامع آچمیادزین ملاقات خواهد کرد. همچنین دیدار با رئیس دانشگاه دولتی ایروان و ملاقات با اساتید و دانشجویان ایران‌شناسی و زبان ادبیات فارسی از دیگر برنامه‌های سفر ایمانی‌پور به ارمنستان است.

کد خبر 6095459 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • (ویدئو) توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • کارنامه تحولی آغازی برای اجرای سند تحول بنیادین است
  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد