Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازاراک؛ سرهنگ شهرام امیریان فرمانده انتظامی شهرستان اراک از کشف انبار با 10 هزار قوطی کمپوت آناناس قاچاق در اراک خبرداد.

سرهنگ امیریان افزود: در طرح نظارتی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان مرکزی، از یک انباری در شهر اراک، ۱۰ هزار قوطی کمپوت آناناس قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: محموله قاچاق توقیف و متهم تحویل مراجع قضایی شد.


انتهای پیام /ج

کشف 10 هزارقوطی آناناس قاچاق در اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور درباره جزئیات این خبر، گفت: در اجرای طرح تشدید و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرتسان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی عاملان تهیه و پخش انواع کالای دخانی قاچاق در آن شهرستان شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، تصریح کرد: متهم که با یک خودروی پژوی شوتی اقدام به حمل کالای قاچاق از استان‌های مرزی به این شهرستان می‌کرد، در عملیاتی پلیسی دستگیر شد.

سرهنگ محمدپور، خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از محل دپوی کالا توسط متهم ۳۵۰ پاکت انواع تنباکو و ۲۷۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی به ارزشی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ محمدپور با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرا گرفت، از شهروندان خواست: برای مبارزه با عرضه کالای خارجی و قاچاق و از جمله کالا‌های سلامت محور با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان
  • کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل
  • شناسایی انبار لباس‌های قاچاق در رشت
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال