Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@04:53:52 GMT

درسنامه «تدبر در جزء 30 قرآن» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۱۰۸۰۶

درسنامه «تدبر در جزء 30 قرآن» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد، درسنامه «تدبر در جزء 30 قرآن» را با محتوایی از سوره‌های ناس تا سوره نبا به چاپ هفتم رساند.

در این کتاب سوره‌های جزء سی‌ام قرآن(از سوره ناس تا سوره نبا) تدبر شده است و از آنجا که این کتاب درسنامه است، نه خودآموز، بسته‌ لوح فشرده‌ تدریس این سوره‌‌ها در 4 دی وی دی صوتی و تصویری تهیه شده است، تا فهم سوره‌ها برای مخاطب آسان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب به عنوان درسنامه دوره های آموزشی موسسه و دیگر مراکز آموزشی استفاده می‌شود. بهره بردن از این اثر برای عموم مردم همراه دی وی دی آموزشی آن پیشنهاد می‌شود.

گفتنی است؛ این کتاب در 400 صفحه با قطع وزیری برای مخاطب عمومی تهیه شده است که علاقه‌مندان می‌توانند با برای تهیه کتاب با شماره 05138552408 تماس حاصل کنند.


منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان و نوجوانان با شرکت در پویش حافظ شو حافظ سوره‌های قرآن شوند + فیلم

در پویش مردمی "حافظ شو" که در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود، ۱۴ سوره پایانی قرآن به منظور حفظ کودکان و سوره واقعه برای حفظ نوجوانان انتخاب شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم پویش مردمی "حافظ شو" به منظور تشویق کودکان و نوجوانان به حفظ سوره‌های قرآن کریم برگزار می‌شود.

.

در پویش مردمی "حافظ شو" که در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود، 14 سوره پایانی قرآن به منظور حفظ کودکان و نوجوانان انتخاب شده و علاقمندان می‌توانند سوره‌ای را به انتخاب خود حفظ کرده و در این پویش شرکت کنند.

همچنین نوجوانان بالای 14 سال می‌توانند با حفظ سوره مبارکه واقعه در این پویش شرکت کنند.

نوجوانان پس از حفظ سوره، با حضور در بخش مربوطه در نمایشگاه قرآن و یا با ورود به وب‌سایت حافظ شو با نشانی hafezsho.ir یک فیلم حداکثر 60 ثانیه‌ای از حفظ خود تهیه کرده و ارسال کنند.

در این طرح هر روز به 114 نفر از حافظان کودک و نوجوان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید بر گسترده شدن فعالیت های قرانی و تدبر در آن درماه مبارک رمضان
  • کودک مصری که هیئت داوران مسابقات قرآن در الازهر را متحیر کرد
  • ایمان در سایه عمل صالح/ روایت «زندگی با آیه‌ها»
  • انتشار ویرایش جدید کتاب «روش، گرایش و قواعد تفسیری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای»
  • کتابخانه‌های فعال همدان در تعطیلات نوروز معرفی شد
  • کودکان و نوجوانان با شرکت در پویش حافظ شو حافظ سوره‌های قرآن شوند + فیلم
  • شرح خطبه ۱۷۶ نهج البلاغه در فواید انس با قرآن
  • قرآن کریم ریسمانی متصل بین خدا و بندگان است
  • آشنایی با سری کتاب‌های فرمول بیست گاج (آمادگی برای امتحان‌های نهایی)
  • «آیه‌های زندگی» مروج سبک زندگی قرآنی است