Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول انتشارات رویان‌پژوه با بیان این مطلب که برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی اگر با ارائه کتاب‌های تخصصی همان حوزه انجام شود، فرهنگ‌سازی موفق‌تری خواهد بود، گفت:‌ ارائه تسهیلات نباید عامل جذب مخاطب باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا،‌ سید امین امامی‌زاده، مدیر مسئول انتشارات رویان‌پژوه، در آستانه برگزاری دومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی و پزشکی دانشگاهی با بیان اینکه بهتر است انجام کارهای فرهنگی در هر حوزه‌ای با محوریت کتاب‌های تخصصی انجام گیرد، گفت: حضور ناشران کتاب‌های علوم پزشکی در نمایشگاه ایران فارما، جدا از مساله مادی آن، موجب پربار شدن نمایشگاه از جهت تامین بارعلمی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حضور فعالان کتاب‌های تخصصی علوم دارویی و پزشکی دانشگاهی، رسانه‌های سلامت محور و شرکت‌های دارویی چینش هدفمندی برای ارائه توانایی‌های حوزه پزشکی کشور است، تصریح کرد: حضور فعالان کتاب‌های تخصصی علوم دارویی و پزشکی دانشگاهی، نمایشگاه را از حالت یکنواخت اقتصادی خارج کرده و با عرضه علم، رسالت آن را تکمیل می‌کند و به اعتبار و رونق آن می افزاید.

مدیر مسئول انتشارات رویان‌پژوه افزود: به عنوان ناشر حوزه علوم پزشکی نمایشگاه تخصصی جایگاه خوبی برای معرفی منابع جدید است، اما باید توجه شود که مسئولان برگزاری برای تبلیغات و جذب مخاطبان نباید تنها به تبلیغ تسهیلات یا بن‌های کتاب بپردازند؛ بلکه پرباربودن نمایشگاه از نظر بار علمی باید عامل جذب شرکت‌کنندگان باشد.

امامی‌زاده در پایان با بیان اینکه بهتر است انجام کارهای فرهنگی در هر حوزه‌ای با محوریت کتاب‌های تخصصی انجام گیرد، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی اگر با ارائه کتاب‌های تخصصی همان حوزه انجام شود، فرهنگ‌سازی موفق‌تری خواهد بود.

دومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی و پزشکی دانشگاهی و اولین نمایشگاه رسانه‌های سلامت‌محور با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران ، 21 تا 23 شهریورماه امسال در مصلای تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1013198/P1013197/S4,35/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این اردو که به همت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه و با هدف ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاییان برگزار شد، دانشجویان داوطلب در بخش خدمات آموزشی و بهداشتی آموزش هایی، چون راه‌های پیشگیری از بیماری سالک، درمان شته، آموزش به مادران باردار، اهمیت جوانی جمعیت و بحث فرزند آوری را به مردم روستا ارائه دادند.

زحمتکش افزود: درحاشیه این اردو، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ضمن زیارت از مزار شهدا با خانواده شهید والامقام رضا دامرودی دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید با آنان گفتگو و از ایثار و فداکاری شهید تجلیل کردند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه نیز با قدردانی  از زحمات و تلاش‌های دانشجویان جهادگر، اعلام کرد که این اردو‌ها به طور مستمر در مناطق محروم شهرستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در نمایشگاه علوم آزمایشگاهی
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در کنگره علوم آزمایشگاهی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF