Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@22:39:46 GMT

Galaxy S9 سامسونگ با رم ۴ گیگابایت عرضه می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۱۱۲۴۷

Galaxy S9 سامسونگ با رم ۴ گیگابایت عرضه می‌شود؟

کمتر از شش ماه دیگر سامسونگ از Galaxy S9 رونمایی می کند، و از حالا بازار شایعه برای این گوشی پرچمدار سال ۲۰۱۸ بسیار داغ شده است. در همین زمینه بعضی منابع اعلام کرده اند که S9 قرار است ۴ گیگابایت رم داشته باشد.

کلیک: طبق اخبار اعلام شده Galaxy S9 دارای سیستم عامل اندورید ۸ به صورت پیش فرض است و از از چیپست Snapdragon 845 استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
SM-G960 به عنوان مدل نامبر این گوشی معرفی شده است و با توجه به مدل نامبرهای SM-G950 برای Galaxy S8 و SM-G955 برای Samsung Galaxy S8+ استفاده از چنین مدل نامبری برای این گوشی منطقی به نظر می‌رسد.
اما نا امیدکننده‌ترین شایعه‌ درباره Galaxy S9 در نظر گرفتن رم ۴ گیگاباتی برای این گوشی توسط سامسونگ است؛ پس از Samsung Galaxy Note 8 با ۶ گیگابایت رم این یک حرکت رو به عقب برای این شرکت است. مدل پایه سامسونگ Galaxy S9 دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه‌نمایش +QHD با رزولوشن ۱۴۴۰X2960 و ابعاد ۱۸٫۵:۹ و Infinity Display لبه تا لبه است.

کاربران همیشه از سامسونگ برای محل قرار گیری سنسور اثر انگشت انتقاد کرده‌اند، اما پیش بینی می شود در محصول جدید این مورد تغییر کرده. پیشتر Ming-Chi Kuo از تحلیلگران قابل اعتماد در زمینه تکنولوژی، Galaxy Note 9 را نخستین گوشی سامسونگ معرفی کرده بود که حسگر اثر انگشت آن در زیر صفحه نمایش قرار دارد. در همین مورد شایعه دیگر مبنی بر قرار گرفتن حسگر اثر انگشت در قسمت مرکزی پشت گوشی و در داخل یک قاب مستطیل ‌شکل و استفاده از دوربین مشابه با دوربین دوگانه‌ نوت ۸ نیز در وب سایت ها منتشر شده است.

در حال حاضر تمامی شایعات بازار موبایل به Galaxy S9 محدود می شودو به نظر نمی رسد سامسونگ برای ارایه Galaxy S9+ برنامه ای داشته باشد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها

تصاویر منتشره از سری آیفون ۱۶ چیدمان دوربین و طراحی قاب پشتی گوشی‌ها را به‌نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یک وب‌سایت فرانسوی تصاویر قالب‌های منتسب‌به سری آیفون ۱۶ را فاش کرده است که چیدمان عمودی دوربین‌ها در آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس را تأیید می‌کند. در تصاویر می‌توانیم حلقه‌ی بزرگ شارژ MagSafe را نیز ببینیم.

مگ‌سیف اولین‌بار با سری آیفون ۱۲ به گوشی‌های اپل راه یافت و شارژ آیفون را راحت‌تر از قبل کرد. سیستم مگ‌سیف به حلقه‌ای از آهن‌ربا و سیم‌پیچ نیاز دارد. ظاهراً اپل در نسل جدید گوشی آیفون ضخامت این حلقه را کمتر کرده است.حلقه‌ی شارژ MagSafe در آیفون ۱۶ پرو باریک‌تر شده است.

سری جدید آیفون بی‌شک با تمام شارژرهای مگ‌سیف و Qi۲ سازگار خواهد بود. ساختار عمودی دوربین‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس احتمالاً به این گوشی‌ها امکان ضبط ویدئوهای سه‌بعدی را می‌دهد.

فعلاً تاریخ رونمایی و قیمت گوشی‌های جدید اپل اعلام نشده، اگر این شرکت به سنت خود پایبند باشد احتمالاً اواخر تابستان شاهد رونمایی از آیفون‌های جدید خواهیم بود.

کد خبر 750535

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد
  • پوکو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد