Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کلیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براین اساس با ثبت نام یک میلیون و 66 هزار و 958 دانشآموز تا کنون 95.37 درصد دانش آموزان خراسان رضوی ثبت نام خود را برای سال تحصیلی 96-97 قطعی کرده اند.
وی ادامه داد: از این تعداد 667 هزار و 977 نفر در مقطع ابتدایی معادل 99.6 درصد کل دانش آموزان این مقطع در خراسان رضوی ثبت نام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: همچنین تا کنون 92.42 درصد دانش آموزان مقطع متوسطه اول با جمعیت 248 هزار و 594 نفر ثبت نام کرده اند. 84.37 درصد دانش آموزان متوسطه دوم نیز معادل 150 هزار و 367 نفر ثبت نام خود را برای سال تحصیلی آینده قطعی کرده اند.
وی به والدین توصیه کرد ثبت نام فرزندانشان را در مدارس به روزهای پایانی شهریور موکول نکنند و افزود: برای ثبت نام در مدارس مشکل خاصی وجود ندارد و تنها ثبت نام به موقع می تواند در برنامه ریزی موثر و مطلوب تاثیرگذار باشد.
کلیدری به ادامه ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس نیز اشاره و بیان کرد: تاکنون افزون بر 70 هزار دانش آموز تبعه خارجی در مدارس خراسان رضوی ثبت نام کرده اند.
وی همچنین گفت: والدین در صورت مشاهده هرگونه تخلف در روند ثبت نام مدارس می توانند مراتب را با تماس با واحد نظارت و بازرسی اداره کل آموزش و پرورش استان به شماره 32222103 اطلاع دهند.
هشت هزار و 279 واحد آموزشگاهی در خراسان رضوی دارای کد آموزشی هستند که هفت هزار واحد آن دولتی، 880 واحد مدرسه غیردولتی و بقیه مدارس خاص شامل شاهد، هیات امنایی و استعدادهای درخشان تلقی می شوند.
خراسان رضوی یک میلیون و 200 هزار دانش آموز دارد که 9 درصد جمعیت دانش آموزی کشور را شامل می شوند.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشار: حسین کریم زاده
7496/1858

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم آموزش و پرورش را کانون اصلی حرکت به سمت حیات طیبه و به فرموده مقام معظم رهبری، سنگ بنای کشور در نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: آموزش و پرورش مزرعه آینده کشور است، هرآنچه در نظام تعلیم و تربیت کاشته شود در آینده همان درو می‌شود، نگاه و رویکرد ما در مدارس توجه به منویات مقام معظم رهبری بوده و دکترین حرکت ما سند تحول بنیادین است.
ابوالقاسم اکبری با اشاره به اینکه رویکرد نظام اسلامی، تحقق عدالت آموزشی است گفت: ۴۸.۵ درصد مدارس استان در روستا‌ها دایر است و پراکندگی روستا‌ها سبب شده تا ۱۸ مدرسه با یک دانش آموز و یک معلم فعال شود.
۱۴ هزار معلم در ۲ هزا و ۶۱ مدرسه خراسان شمالی ۱۹۳ هزار دانش آموز را زیر نظر داشته و به تدریس مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند