Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت رامک خودرو در یک اقدام خداپسندانه 50 دختر دانش آموز را از مناطق محروم برای زیارت حرم مطهر امام هشتم(ع) به مشهد مقدس اعزام کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از رامک خودرو این اقدام که در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی شرکت رامک خودرو و با هدف توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه صورت گرفته بود همزمان با سالروز آسمانی ترین پیوند زمین، ازدواج بی همتای امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این برنامه تعدادی از دانش آموزان دختر منتخب شهرستان محروم پیشوا، که تحت حمایت موسسه نیکوکاری خانه ایرانی پیشوا قرار دارند با همکاری گروه صنعتی رامک خودرو راهی مقدس ترین دیار ایران، مشهد الرضا (ع) شدند تا علاوه بر زیارت بارگاه امام هشتم شیعیان برنامه های تفریحی و ورزشی متنوعی را نیز سپری کنند.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مشهد اولی ها طی یک سفر چهار روزه در بدو ورود به این شهر در صحن و سرای امام رضا(ع) حضور یافتند و در ادامه نیز از مجموعه تفریحی كوه سنگي، موزه آبزیان، تاریخچه حرم امام هشتم و تابلوهای نقاشی قدیمی بازدید کردند.

همزمان با این سفر، برای مشهد اولی ها دیگر برنامه های تفریحی و ساحتی همچون حضور در سرزمين موج های آبی و باغ وكيل آباد پیش بینی شده بود تا یک رویداد خاطره انگیز برای آنان ثبت شود.

حلاج سرپرست این اردوی دانش آموزی نیز اعلام کرد: همزمان با این سفر فضای روحی و هیجانی بسیار مطلوبی در بین این دانش آموزان حاکم بوده و زمینه افزایش نشاط برای آنها را فراهم کرد و البته با برنامه ریزی های شرکت رامک خودرو خاطرات به یاد ماندنی در ذهن دانش آموزان ثبت شد.

وی افزود: این اردو عمدتا برای افرادی تدارک دیده شده بود که از استانداردهای زندگی و آموزشی کمتری برخوردار بوده و نیازمند حمایت از طریق موسسات و بنگاههای اقتصادی هستند، زیرا برگزاری برنامه هایی از این قبیل موجب افزایش روحیه و ارتقای حس اعتماد در بین آنها می شود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟

علی اکبر صفایی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی درگفت‌وگو با خبرنگار آنا در مورد نقش شرکت‌های دانش بنیان در این سازمان توضیح داد: جلسه هم‌اندیشی مدیرعامل و اعضای هیئت عامل سازمان با بعضی از شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد. می‌توان گفت سازمان بنادر و دریانوردی در بحث مراجعه به شرکت‌های دانش بنیان از سازمان‌های پیشرو بوده است.

صفایی گفت: سازمان  بنادر و دریانوردی در سال‌های اخیر در حوزه‌های مختلف مخصوصا تأمین تجهیزات و قطعات مورد نیاز عملیات دریایی و بندری و تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی از توان و دانش متخصصان شرکت‌های دانش بنیان بهره‌گیری کرده است.

بهره‌گیری از خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی اعلام کرد:سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان یک سازمان پیشرو با الگو برداری از تجارب موفق بنادر دنیا در بکارگیری فناوری‌های نوین همواره نگاه مثبتی به بهره‌گیری از خدمات بخش خصوصی به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان داشته است و در حفظ و صیانت از زیر ساخت‌ها و تجهیزات ارزشمند دریایی و بندری موجود و توسعه و ایجاد زیرساخت‌های جدید در حوزه بندری و دریایی تلاش می‌کند.

معاون وزیر راه در پاسخ به این پرسش که چند درصد توانستید از این ظرفیت استفاده کنید، گفت: آمار دقیقی در دست نیست اما بیشتر متمرکز در واحد معاونت مهندسی و امور زیربنایی است و تعداد قراردادهایی که بسته شده کاملا در آنجا موجود است.

صفایی اعلام کرد: به‌طور کلی قراردادهایی در این حوزه داریم و حتی به مرحله تولید هم رسیده است.

تامین قطعات یدکی و تجهیزاتی بندری و دریایی توسط شرکت‌های داخلی

به گفته مدیرعامل این سازمان؛ ۷۶۸ قطعه یدکی و تجهیزاتی بندری و دریایی توسط شرکت‌های داخلی تأمین شده و در نیازسنجی تازه، این سازمان به تأمین ۵۳۴ قطعه از جمله قطعات مخابراتی و الکترونیکی نیاز دارد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت شروع می شود