Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@19:28:34 GMT

دست نشان: همه نقاط بدن گلر صبا آسیب دید

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۱۲۲۱۱

دست نشان: همه نقاط بدن گلر صبا آسیب دید

سرمربی ملوان انزلی از داوری‌های مسابقات این تیم در چهار هفته اخیر لیگ یک انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست‌نشان معتقد است درباره تساوی مقابل صبای قم نمی‌توان تحلیل فنی داشت چراکه داوری بیش از هر چیز روی روند این مسابقه تاثیر داشت و اجازه نداد آنها کارشان را به درستی انجام دهند.


* اسم صبا از یادمان رفت!


اسم تیم حریف از یادمان رفت؛ تقصیری هم نداریم ولی نمی‌دانم گناه ما چیست که باید چنین تیمی مقابل ما قرار بگیرد که همه عوامل آن عنوان کنند ما چاره، تمرین و توان نداشتیم و مجبور بودیم این نوع فوتبال را انجام دهیم؛ توان صبا همین اندازه بود و این نوع فوتبال را بازی کرد ولی آن کسی که قاضی می‌شود و به وسط زمین می‌رود نباید اجازه دهد فوتبال چنین روندی داشته باشد؛ مقابل صبا فوتبالی نبود که بتوان بر روی آن تحلیل فنی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* عصبی شدیم


اشتباهات مکرر داور و بی‌تفاوتی او نسبت به اعمال قانون، در 90 دقیقه بازی بازیکنان تیم ما را عصبی کرد و از حملات خود نتوانستیم نتیجه‌ای بگیریم و طبیعتاً عصبی شدن بازیکنان ما موجب شد فرصت‌های زیادی را خراب کنیم؛ داوری که پنالتی اشتباه علیه تیمت بگیرد، می‌توانید خودتان را کنترل کنید؟ داوری که اجازه بدهد دروازه‌بان تیم حریف این همه بازی را بخواباند، چه می‌توانید بگویید؟ نقطه‌ای از بدن گلر صبا وجود داشت که آسیب نبیند؟ او از دقیقه سه مسابقه خودش را بدون دلیل به مصدومیت زد.


* تا کی باید چوب این قضاوت‌ها را بخوریم؟


زیبایی فوتبال هوادار را به استادیوم می کشاند اما برابر صبا زیبایی مشاهده نکردیم؛ بازی فقط قطع می‌شد و اشتباهات داوری فقط و فقط عصبی شدن بازیکنان من و از بین رفتن موقعیت‌های ما را به همراه داشت؛ مربی تیم، براساس توان ترکیب برنامه‌ریزی می‌کند؛ مثل آن می‌ماند من در هنگام رانندگی خلاف‌هایی را انجام دهم و پلیس با دیدن این کار بی‌تفاوت باشد اما من که نباید چنین کاری انجام دهم؛ ما تا کی باید چوب چنین قضاوت‌های ضعیفی را بخوریم؟ درست است می‌خواهیم موجب پیشرفت داوری شویم اما داور چیزیبرای فوتبال نداشت؛ تمام خطاهایی را که به نفع دو تیم می‌گرفت را اشتباه سوت می‌زد؛ یک پنالتی به ضرر ما گرفت و یک پنالتی هم به نفع ما اعلام نکرد.


* کارشناس کرجی از داوران حمایت می‌کند


بعد یک کارشناس داوری کرجی درباره قضاوت‌ها صحبت می‌کند و به دلیل اینکه این داوران کرجی هستند حرفی نمی‌زند؛ با این حرف‌ها چاله تیم خودم را می‌کنم؛ ماشاءالله یکی، دو تا هم نیستند و آقای مرادی آنقدر شاگرد دارند که تمام فوتبال ایران را قبضه کرده‌اند؛ الان کارشناس کرجی صحبت می‌کند و بعد می‌گویند اتفاقی نیافتاده است؛ همه حرکت‌ها و سوت‌ها درست بوده و حرف ما بی‌مورد است؛ این اتفاقات زشت است و ما اصلا فوتبالی ندیدیم؛ روی طرفم با تیم صبا نیست؛ آقای فدراسیون فوتبال چرا بازی برگزار می‌کنید؟؛ داوری را بگذارید که یک بار روپایی زده باشد؛ این داور را در 40 سال حضورم در فوتبال ندیده بودم و از کجا آمد؟؛ آنوقت داوری دو تیمی که عقبه لیگ برتری دارند را قضاوت می‌کند و فقط خودش را راضی می‌کرد.


* گفتند پنالتی، اخراج شدند


در صحنه ای که باید برای ما پنالتی اعلام میکرد عوامل نیمکت ما فقط داد زدند که پنالتی شده و هیچ توهینی انجام ندادند مربی ما را اخراج کرد؛ مگر گفتن کلمه پنالتی اخراج دارد؟ به داور گفتم شما که در 6 قدم بودید، چطور این صحنه را نگرفتید؟ ما آرامش نداشتیم، چه رسد به بازیکنان درون زمین؛ معلوم است بازیکن آرامش خود را از دست می‌دهد؟؛ در چهار بازی گذشته از داوری ها رضایت نداشتیم؛ صبا مجبور بود اینطور کار کند ولی داور هم مجبور بود؟


* ملوان مدعی صعود است


100 درصد پتانسیل صعود در ملوان وجود دارد و آخر مسابقات مشخص می‌شود چه تیمی صعود می‌کند؛ برابر صبا به پنج بازیکن تیم خودم استراحت دادم چون شرایط روحی و روانی مناسبی نداشتند؛ بازیکن 15 ساله، جوانان و امید را مقابل صبا بازی دادیم؛ شرایط را برای آینده ملوان مهیا می‌کنم؛ شک نکنید ملوان جزو مدعیان صعود است؛ مطمئنا هر چه جلوتر برویم شرایط داوری‌ها بهتر می‌شود.


* سرنوشت ما به داوری‌ها بستگی دارد


نمی‌خواهیم داور به نفع ما بگیرد؛ در دیدار با بادران هم هم از داوری ضربه خوردیم؛ بعد کارشناس‌های داوری کار داور را تحسین می‌کنند؛ کیفیت فوتبال ما به قضاوت داوران بستگی دارد؛ می‌گویند داور، ولی ما هم مربی هستیم و سرنوشت تیم با این قضاوت‌ها مشخص می‌شود؛ خودشان را به جای ما بگذارند؛ بخاطر کم تجربگی داوران ما نباید تاوان بدهیم.


* مقصر نتیجه نگرفتن من هستم ولی ...


بهانه نمی‌آورم؛ مقصر نتیجه نگرفتن تیم من هستم؛ بازیکن من موقعیت‌های 3 و 6 قدم را گل نکرده ولی چه کسی موجب عصبانیت بازیکنان من شده تا آنها نتواند مسائل تاکتیکی را اجرا کنند؟ آن کسی که قضاوت می‌کند و نمی‌تواند حق را به حق دار بدهد و آن تجربه مدیریت و اعمال قانون را ندارد، نباید چنین کاری را عهده‌دار شود؛ آقای اصفهانیان الان هم حق ما مهم است؛ حداقل باید کیفیت داوری‌ها بهتر شود.

نادر دست نشان (سرمربی) ملوان بندرانزلی دسته یک

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به ستوه آمده‌ایم!

سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان به قضاوت داور دیدار تیمش برابر مس کرمان اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال چادرملو اردکان در مرحله یک‌هشتم جام حذفی فوتبال پس از تساوی ۱-۱ برابر مس کرمان، در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ تیم میزبان را شکست داده و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند. سعید اخباری در نشست خبری پس از این مسابقه اظهار کرد: به دو تیم و تیم مس کرمان خسته نباشید می‌گویم. تیم ریشه‌دار مس کرمان سال‌ها در لیگ برتر تیم‌داری کرده است. به آقای محمدی بخاطر تیمی که درست کرده تبریک می‌گویم. مس از آن‌دسته تیم‌هایی است که فوتبال بازی می‌کند و تکنیک دارد. از زمانی که آقای محمدی به مس کرمان آمده هم نتایج این تیم و هم سبک بازی‌شان نشان می‌دهد که این تیم متحول شده است.

او افزود: تیم ما که برای صعود می‌جنگند و در عین حال نیم‌نگاهی به جام حذفی داشتیم. این سومین بازی در جام حذفی بود و هر سه بازی در خارج از خانه بازی کردیم. بچه‌های ما کار بزرگی انجام می‌دهند و با وجود فشردگی بازی‌ها و هر ۵-۶ روز باید یک بازی انجام شود.

او ادامه داد: در جریان بازی، تیم مس میزبان این بازی بود. من با تغییرات چینشی و نفرات بازی را شروع می‌کنم. بازی پایاپای بود و هر دو تیم فوتبال تکنیکی خود را ارائه می‌کردند. فکر می‌کنم مجددا اشتباهی از سمت داور صورت گرفت که متاسفانه در صحنه اعلام پنالتی به نفع مس فکر می‌کنم باید درایت بیشتری به خرج می‌داد. آنچه من دیدم و فیلمی که مشاهده کردم اعتراضی که وجود داشت این بود که به زعم ما اصلاً خطایی انجام نشده بود. به داور هم تبریک می‌گویم. کار خودشان را انجام دادند. اعلام پنالتی باعث شد در پنج دقیقه پایانی انتحاری بازی کنیم و خدا را شکر به بازی برگشتیم.

اخباری گفت: در وقت‌های اضافه ما بهتر عمل کردیم و می‌توانستیم حتی در جریان بازی هم پیروز شویم. تیم مس هم شانس داشت اما ما بیشتر. بچه‌های ما خیلی جنگیندند و دویدند. ممکن بود آن تصمیم داور تاثیرگذار باشد. الان تیم ما برده اما دیگر نمی‌دانم چه باید بگویم. از یکسری مسائل به ستوه آمده‌ایم. امیدوارم دقت و ظرفیت جامعه داوری ما در هفته‌های پایانی بیشتر شود. به خدا اگر ما حرفی می‌زنیم به خاطر حق مردم استان و شرکتی است که به‌عنوان فعالیت اجتماعی در ورزش هزینه می‌کند. از جانب مردمی که چشم‌انتظار موفقیت هستند می‌گویم که دقت و درایت بیشتری در هفته‌های پایانی لیگ وجود داشته باشد.

سرمربی چادرملو اردکان اضافه کرد: تیم در دومین سال حضورش به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی صعود کرد. شش روز دیگر در جام آزادگان بازی داریم و باید خوب ریکاوری کنیم که با این جغرافیایی که در لیگ یک وجود دارد برایمان دعا کنید که به بازی‌ها برسیم.

اخباری درباره چرایی اعتراض خود به داوری گفت: چهار بازی متوالی عین این اتفاق امروز برای ما پیش آمده است. میانگین سنی تیم من به ۲۴ سال نمی‌رسد. بچه‌های ماجوان و هیجانی هستند. وقتی می‌بینند مکرر حق شان خورده می‌شوند مقداری احساساتی می‌شوند. من سعی کردم تیم را جمع کنم و به بچه‌ها انرژی و انگیزه بدهم که به بازی برگردند. داور به هر حال اشتباه کرده و باید تمکین کنیم و کار دیگری نمی‌توانستیم بکنیم. من خوشحالم در این شرایط بازیکنان به بازی برگشتند فوتبال بازی کردند و به تیم حریف غلبه کردند. داور هم انسان است و انسان جایزالخطاست اما چون چند بار برای تیم ما تکرار شده بازیکنان ما بدبین و استرسی شدند.

سرمربی چادرملو اردکان درباره دروازه‌بان جوان تیمش نیز گفت: امیرحسین آسیابان‌پور را سال گذشته که دروازه‌بان تیم جوانان بود در گزینش و تست به تیم آوردم. آقای طباطبایی به عنوان بهترین‌ دروازه‌بانان ایران شبانه‌روز با امیرحسین کار کرد و امروز هم او ۱۹ سالش بود. خوشحالم به این اعتماد جواب داد. ما سه گلر خیلی خوب داریم. حجت صدقی مقداری مصدومیت داشت و این فرصت به امیرحسین رسید و این سومین بازی او بود. خیلی مسلط کار کرد. امیدوارم امیرحسین قدر موقعیت بهش داده شده و قدر مربی خودش را بداند و مسیر رو به رشدی برای او مهیاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏