Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@09:13:03 GMT

کرمانشاه میزبان کبدی کاران بزرگسال کشور

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۱۲۲۹۱

کرمانشاه میزبان کبدی کاران بزرگسال کشور

رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه گفت: ششمین دوره رقابت های سرکل کبدی باشگاه های کشور به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مختار صیدی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اسپورت، اظهار داشت: در این رقابت ها تیم هایی از استان های کرمانشاه، آذربایجان شرقی، قم، خراسان رضوی، مازندران و کردستان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیدی گفت: مسابقات طی روزهای 13 و 14 شهریور در سالن حضرت امام (ره) کرمانشاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: مراسم قرعه کشی مسابقات نیز عصر امروز (12 شهریور) برگزار و 6 تیم حاضر در 2 گروه سه تیمی قرار می گیرند.

رئیس هیات کبدی کرمانشاه همچنین از پیمان چراغی، امیدمحمدی، عادل کرمی، محسن مهری، محمدشاه ولی،محمدرضاکولانی، فرشید رستمی، احمدحیدری، اسماعیل سروری، آرمان عباسی، سجادشکربیگی، رسول مهری، حامدبهمنی، محسن القاسی و پیام چراغی به عنوان نفرات تیم کرمانشاه در این مسابقات یاد کرد.

صیدی یادآوری کرد: سیدمسلم امیری به عنوان سرمربی و ایمان رضایی به عنوان سرپرست در کنار تیم منتخب کرمانشاه در رقابت های سرکل کبدی باشگاه های کشور حضور دارند.

وی در پایان با ابراز رضایت از آمادگی تیم کرمانشاه، اظهار داشت: امیدوارم تیم ما با توجه به شرایط میزبانی بتواند نتایج لازم را کسب و صاحب مقام شود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، بیست و یکمین جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی پژوهشی لکوکاپ ایران به عنوان بزرگ‌ترین رویداد پژوهش محور خاورمیانه چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

این جشنواره یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های دانش آموزی در خاورمیانه است که هر ساله به میزبانی یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور برگزار و هر ساله در ۱۴ رشته و در قالب ۳۰ لیگ مختلف به شکل کارگاهی و مسابقاتی برگزار می‌شود.

دانش آموزان در رشته‌های رباتیک، محاسبات ذهنی، علوم آزمایشگاهی، مهندسی خلاقیت، انتقال سریع محاسبات، پژوهش، سازه‌های ماکارونی، دومینو، الکترونیک، سازه‌های پروازی و تشریح جانوری رقابت می‌کنند.

در این مسابقات که به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران در رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۷ سال برگزار شد، امیرحسین و نازنین زهرا شهبازی دانش آموزان اهل روستای خلعت آباد شهرستان کبودراهنگ در این رقابت‌ها موفق به کسب رتبه‌های برتر این مسابقات شدند.

امیرحسین شهبازی مقام سوم رشته رباتیک (لوکو روبو) و نازنین زهرا شهبازی مقام چهارم رشته علوم آزمایشگاهی را کسب کردند.

نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های بین المللی مسقط اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه