Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا دلاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مسابقات مینی‌گلف قهرمانی کشور در بخش بانوان، طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون گلف به مدت دو روز به میزبانی هیأت‌ گلف استان همدان به انجام رسید و با موفقیت نمایندگان قم همراه بود.

وی اضافه کرد: تیم هیأت‌ گلف قم متشکل از خانم‌ها مهسا یزدانی‌فرد، سمانه علی‌حیدری، سمانه سعادتی و نجمه کریمی برابر حریفان خود به میدان رفت و در پایان یک عنوان قهرمانی در بخش انفرادی و یک عنوان سومی در بخش تیمی نصیب تیم بانوان هیأت‌ قم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت‌ گلف استان قم بیان کرد: رقابت‌های مینی‌گلف بانوان کشور با عنوان گرامیداشت هفته دولت و با لقب جام غدیر بین گلف‌بازان 17 استان به انجام رسید و تیم‌های شرکت‌کننده با شعار حمایت از محیط زیست به مدت سه روز در زمین مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید شمسی‌پور همدان رقابت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم مینی‌گلف بانوان هیأت‌ لرستان به عنوان قهرمانی دست یافت، هیأت‌ اردبیل بر سکوی دوم ایستاد و بانوان عضو تیم مینی‌گلف هیأت‌ قم رتبه سوم کشور را به خود اختصاص دادند، در حالی که تیم میزبان یعنی همدان در رده چهارم قرار گرفت.

دلاوری سپس به نتایج بخش انفرادی این مسابقات اشاره و بیان کرد: در بخش انفرادی این رقابت‌ها شاهد درخشش یکی از چهره‌های موفق گلف و مینی‌گلف قم یعنی مهسا یزدانی‌فرد بودیم که توانست با 148 ضربه عنوان قهرمانی را به خود اختصاص بدهد و تیم قم را سربلند کند.

وی یادآور شد: در رده‌بندی بخش انفرادی فاطمه بستامی از تیم هیأت‌ گلف لرستان با 152 ضربه به مقام نایب‌قهرمانی رسید و سیما شاه‌محمدی از تیم هیأت‌ گلف اردبیل با 154 ضربه سوم شد، در حالی که سال قبل این مسابقات با حضور تیم‌های 13 استان به انجام رسید و امسال 70 مینی‌گلف باز از 17 استان کشور به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز پنجشنبه، رقابت‌های رده سنی امید برگزار شد و سه بوکسور کشورمان به میدان رفتند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این، جان پائول از فیلیپین را شکست داده با گانبولد از مغلوستان بالای رینگ رفت و شکست خورد.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، امیرحسین پیشرو که ابتدا ویمارشانا از سریلانکا را مغلوب کرده با مادامینوف ازبکستانی رقابت کرد و با قبول شکست، از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، عیسی فردین که در مرحله قبلی، کرار اسماعیل از عراق را با شکست بدرقه کرد با آکالیکوف از قزاقستان روبه‌رو شد و با قبول شکست به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

فردا جمعه مبارزات نیمه‌نهایی آغاز می‌شود، که سه نماینده تیم جوانان ایران با هدایت رضا مهدی‌پور به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی سلطانی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی با اسرویلوف از ازبکستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی با راتهیل از هند مبارزه خواهند کرد.

کد خبر 6095238

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران