Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@04:44:35 GMT

دیدار عمار حکیم با رئیس و دبير مجمع تشخیص

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۱۲۵۴۳

عمار حکیم ،رئیس ائتلاف ملی عراق با آیت الله هاشمی شاهرودی و دکتر محسن رضایی، رئیس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کرد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مصلحت، آیت الله هاشمی شاهرودی، صبح یکشنبه 12 شهریور در دیدار عمار حکیم، رئیس ائتلاف ملی عراق گفت: نقش علما، حوزه های علمیه و فتوای جهاد مرجعیت شیعه و نیز حمایتهای جمهوری اسلامی ایران در پیروزی های اخیر ملت عراق در برابر داعش بسیار برجسته و تعیین کننده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در جریان جهاد علیه داعش، دینداری و انگيزه توجه به مسائل دینی در مردم تقویت شده است. عراق کشوری قدرتمند است؛ ما قدردان پیروزی ها و فداکاری هاي ملت عراق هستیم و نباید اجازه داد قضایای سیاسی و اختلافات احتمالی سیاستمداران بر روحیه مردم تأثير سلبي بگذارد؛ به همين جهت بايد خدمات و پیشرفت هاي انجام شده برای مردم تبیین شودآيت الله هاشمي شاهرودي همچنين افزود: پیروزی در جنگ علیه داعش یک نعمت الهی است؛ چنان كه تشکیل حشد الشعبي و فتوای جهاد علمای شیعه نعمتي بزرگ بود.

در این دیدار که با حضور دکتر محسن رضایی برگزار شد، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شرایط امروز عراق شبیه به وضعیت ایران بعد از پایان جنگ است؛ چرا كه مسأله امنیت رو به بهبود گذاشته است و باید با خدمت رسانی به مردم، مسأله شناسی راهبردي و همبستگی ملی به سوی آینده حرکت کرد.دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام با تأكيد بر اين مطلب كه در شرایط کنونی، مسأله امنیت در عراق رو به بهبود خواهد نهاد، ادامه داد: خطر و تهديد جنگ داخلی در عراق رفع شده، امنيت داخلی نیز رو به بهبود خواهد گذاشت و با پیروزی مقتدرانه ملت عراق پیش بيني می شود که حوادث تروریستی کاهش خواهد يافت. از این رو ذهن ملت عراق به ویژه شیعیان نباید معطوف به گذشته بماند؛ بلکه باید به ساختن عراق بپردازند؛ زيرا مسائل عراق آینده با دیروز تفاوت هاي اساسي دارد.دكتر محسن رضايي همچنين وحدت شیعیان را با اهميت خواند و ادامه داد: براي دستيابي به اين وحدت، نیازمند رسیدن به نگاه مشترک و درک راهبردي از تهدیدها و فرصتهای آینده و تفاوت مسائل امروز با مسائل و شرایط دیروز هستیم.در این دیدار همچنین عمار حکیم،رئیس ائتلاف ملی عراق با خوش آمدگویی به آیت الله هاشمی شاهرودی و دکتر محسن رضایی، از حسن نظر، پیگیری ها و همراهی های مسؤولان ایرانی در قبال رویدادهای عراق قدرداني كرد و به ارائه گزارشی از وضعیت سیاسی - اقتصادی عراق پرداخت. عمار حكيم همچنين آرزو کرد که ملت عراق با عبور از دو تهدید تروریسم و مداخلات بیگانگان، بتواند نقش و سهم خود را در عزت و اقتدارجهان اسلام ،بیش از پیش ایفا کند.

برچسب ها: محسن رضایی ، عمارحکیم

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند.

به گزارش مهر، «محسن رضایی» دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و آن‌ها را به سوی پیروزی رهنمون داشتند.

وی ادامه داد: دو گوهر گران‌بهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

رضایی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آن‌ها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف‌کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان‌طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

وی گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

دیگر خبرها

  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!