Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رضا جوان کیا، معاون فنی وعمرانی شهرداری ارومیه در خصوص روند اجرای پروژه تقاطع آذربایجان اظهار داشت: پروژه تقاطع آذربایجان در چهارسطح در حال اجرا است که طول پلهای این پروژه ۲۰۰۰ متر بوده و مساحت پلهای آن در حدود ۲۵۰۰۰ مترمربع خواهد بود که برآورد اولیه برای اجرای این پروژه با احتساب املاک لازم جهت آزادسازی و جابجایی تاسیسات، حدود ۲هزار میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مشخصات فیزیکی پل های اجرا شده در این پروژه اشاره کرد وگفت: پل والفجر به مهاباد به طول تقریبی ۶۵۰ متر، پل کمربندی خاتم الانبیا به بلوار ساوالان به طول تقریبی ۲۶۰ متر، پل بلوار ساوالان به کمربندی خاتم الانبیاء به طول تقریبی ۳۵۰ متروپل والفجر به کمربندی خاتم الانبیا به طول تقریبی ۲۶۰ متر ازجمله پل هایی است که مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

معاون فنی و عمرانی بیان کرد : زیر گذر کمربندی خاتم الانبیاء به سمت مهاباد به طول تقریبی ۴۴۰ متر احداث خواهد شد که ۱۷۰ متر آن سرپوشیده بوده است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ وحید وزیری راد در حاشیه بازدید اعضای طرح ۸۴۰ واحدی زمین‌های ۲۷ هکتاری پردیسان، (مقابل دانشگاه آزاد اسلامی) با بیان اینکه این پروژه از سال ۹۹ با مشکلات زیادی مواجه بوده و در ۸ ماه گذشته با دستور مستقیم استاندار پیشرفت قابل توجهی را داشته است افزود: پیشرفت این پروژه تاکنون ۷۰ درصد برآورد شده است و در صورت تامین مالی از وام بانک و واریزی به موقع اعضا، مهر ماه تحویل مالکان خواهد شد. 
وی گفت: تاسیسات بلوک‌های فاز ۱ این پروژه تمام شده و در مرحله کاشی و سرامیک است.
 طرح نهضت ملی مسکن در استان قم در حال حاضر با ساخت ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در حال اجراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن