Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر حسینی، سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در مورد حضور منتخبان استان در مرحله کشوری رقابت‌های اوقاف گفت: تیم قرآنی خراسان رضوی شامل 33 آقا و 29 بانو در مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: جواد سلیمانی، محمد متقین، حمید حق‌طلب، امیر لعل‌اول، علی اصغر شم‌آبادی، مهدی هدایتی‌فر و صادق قربانی متسابقان استان در رشته قرائت تحقیق، محمدرضا جاهدی‌نیا، علی شیخ‌جامی، محمد خاکپور، محمود محمدی‌نیا، اسماعیل صابری‌تولایی، داود خلوصی، رضا گلشاهی و اسماعیل گلباف نمایندگان استان در رشته حفظ کل قرآن کریم در این دوره از رقابت‌ها هستند.
حسینی تصریح کرد: احسان شریفیان، میلاد اسماعیلیان، احسان محمدی، علی ابراهیمی و سیدحجت ترحمی در رشته ترتیل، سعید قره‌داشی، احسان سلیمی، حسن حسین‌زاده و صالح اخترشناس، در رشته حفظ 20 جزء، سیدمحمود سجادی، سیدمجتبی جلیلی‌زاده و سیدابوالفضل علوی در رشته تفسیر قرآن، رضا حسنی در حفظ 10 جزء، سیدعلی حسینی در رشته اذان، سیدمجتبی میرجلیلی در رشته دعاخوانی، هاشم وحیدیان در حفظ موضوعی و سیدمحمد رباطی در حفظ و معارف احادیث نفرات اعزامی در بخش آقایان به این دوره به شمار می‌روند.
وی همچنین به نمایندگان استان در بخش بانوان این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: زینب حسن‌زاده، فرزانه کلالی و نسرین گلمکانی در رشته قرائت ترتیل، معصومه صهبایی‌استاد، فهیمه آخوند‌زاده‌فاضلی، زینب ضیاء دوست و مرضیه میرزایی‌پور در رشته قرائت تحقیق، سیده‌سمانه محروقی، مریم پورواعظیان‌ شرقی و فاطمه علی‌آبادی در رشته حفظ کل، حلیمه شوشتری، فاطمه‌سادات آنوشا، نجمه ملک‌پورو فاطمه خالقی در حفظ 20 جزء نفرات اعزامی به این رقابت‌ها هستند.
سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: در رشته حفظ 10 جزء رویا فضایلی، بخش معارف نجمه هاشم پور و سعیده جغتایی، در رشته حدیث طیبه خیرجو، در حفظ موضوعی زینب آذرخشی ریحانی، در رشته دعا خوانی بی‌بی‌مریم حسینی و سیده‌وحیده بحرالعلومی به عنوان نمایندگان استان خراسان رضوی به ارومیه اعزام خواهند شد.
حسینی با بیان اینکه این رقابت‌ها در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و معارف قرآن کریم برگزار شده است، عنوان کرد: منتخبان کشوری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف نیز در این دوره از مسابقات حضور دارند.
وی همچنین با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی رشته تفسیر این رقابت‌ها، تشریح کرد: طی یک روز برگزاری این رقابت‌ها سیدمحمود سجادی، سیدمجتبی جلیلی‌زاده و سیدابوالفضل علوی، هر سه نماینده خراسان رضوی در رشته تفسیر هستند که به مرحله ‌نهایی این رقابت‌ها راه‌یافتند.
سرپرست اداره امور قرانی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: رقابت‌های بخش آقایان مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف از شنبه 11 شهریورماه آغاز شده و تا 18 شهریورماه ادامه دارد و از یکشنبه 19 شهریورماه تا 26 شهریورماه نیز رقابت‌های بخش بانوان پیگیری می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار آفرینی ورزشکاران کردستانی در مسابقات فیتنس کشور

محمد آرشام ملکی با یک مدال طلا و یک نشان نقره نماینده استان کردستان در رده سنی نوجوانان رشته فیتنس اسپرت و فیتنس چلنج را برای کردستان به ارمغان آورد.

 علیرضا لطف اللهی از دیگر نماینده استان کردستان در رده سنی جوانان رشته فیتنس چلنج با ایستادن بر سکوی سوم نشان برنز این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

اولین دوره مسابقات فیتنس ساحلی قهرمانی در رده‌های مختلف کشور در رشته‌های فیزیک، گیمزکلاسیک، فیت مدل، فیتنس استایل، ماسل استایل، فیتنس‌اسپرت و فیتنس چلنج به میزبانی هرمزگان در شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • درخشش ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های قطب ۷ کشور
  • قهرمانی داور محروم مُچ‌اندازی در مسابقات کشوری!
  • اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش
  • برگزاری سومین دوره مسابقات جام رمضان مشهد پرشورتر از گذشته
  • نقش پررنگ ایسنا در اطلاع‌رسانی هفدهمین نمایشگاه قرآن مشهد
  • افتخار آفرینی ورزشکاران کردستانی در مسابقات فیتنس کشور
  • راهیابی ۱۶ تیم آذربایجان غربی به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی
  • پایان رقابت‌های جودو جام مولای عرشیان در اصفهان
  • قهرمانی تیم فرنگی خوزستان در رقابت‌های کشوری جام رمضان
  • مراسم تحویل سال در بقاع متبرکه با حضور ۲میلیون زایر برگزار می شود