Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-02@14:02:44 GMT

پایان تولید پراید ۱۱۱ در سایپا سیتروئن

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۱۳۳۷۲

پایان تولید پراید ۱۱۱ در سایپا سیتروئن

در راستای سیاست های گروه خودروسازی سایپا، آخرین خودرو پراید ۱۱۱ در کاشان تولید شد. به گزارش جهان نيوز به نقل از سایپا، در راستای سیاست های گروه خودروسازی سایپا و براساس تاکید مدیرعامل گروه سایپا مبنی بر مدیریت مناسب خروج خانواده ایکس ۱۰۰ از خطوط تولید گروه، در روز پنج شنبه مورخ ۹/۶/۹۶، آخرین خودرو پراید ۱۱۱ در سایپاسیتروئن تولید شد و به صورت رسمی تولید این خودرو در این شرکت به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این خبر، پس از اعلام رسمی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درخصوص پایان تولید خانواده ایکس ۱۰۰ (خانواده پراید)، زودتر از موعد اعلامی ازسوی سازمان ملی استاندارد این موضوع به سایت های تولیدی گروه سایپا اعلام شد و پس از آن شرکت های تولیدی نسبت به برنامه ریزی وخروج این خودرو ازپروسه تولید خود اقدام نموده اند.

این گزارش می افزاید: شرکت سایپا سیتروئن که تولید خودرو ایکس ۱۰۰ را از سال ۸۸ آغاز و تاکنون نزدیک به ۳۱۲ هزار دستگاه از این خودرو را تولید کرده، براساس برنامه ریزی انجام شده در روز پنج شنبه ۹۶/۰۶/۰۹ آخرین دستگاه از این خودرو را تولید کرده است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: غافلگیری سایپا برای متقاضیان خودروی ساینا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229187 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!/ عکس
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کف قیمت خودرو در بازار
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟