Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-19@22:44:56 GMT

اسپورت و سریع مثل آلفا رومئو جولیا کوادرا فولیا

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۱۳۶۶۳

اسپورت و سریع مثل آلفا رومئو جولیا کوادرا فولیا

خودروی ایتالیایی آفا رومئو از زیربرندهای شرکت فیات است که در زمینه ساخت خودروهای نیمه لوکس و لوکس فعالیت داشته و اخیرا زبان طراحی خود را تغییر داده است.

یکی از محبوب ترین محصولات شرکت آلفا رومئو، جولیا نام دارد که در گران ترین نمونه تولیدی با نام کوادرا فولیا عرضه می شود و علاوه برسیستم چهارچرخ محرک و انبوهی از امکانات لوکس، رفاهی، ایمنی و امنیتی، به موتوری 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9 لیتری، توربو و قدرتمند مجهز است که توسط شرکت فراری طراحی و تولید شده است. این خودرو حدود 74 هزار دلار قیمت دارد و گفته می شود به زودی در نمونه پایه با قیمتی 400 میلیونی وارد بازار ایران می شود.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرگزاری مهر در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم برگزیده بیشترین مشارکت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسامی برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» در بخش ملی و بین‌الملل را اعلام کرد.

در بخش متن، زهرا عباسی خبرنگار خبرگزاری فارس و معصومه خداوردیان خبرنگار روزنامه ایران به‌صورت مشترک رتبه نخست، عاطفه جعفری از روزنامه فرهیختگان رتبه دوم و محبوبه نیاورانی خبرنگار روزنامه صبح نو حایز رتبه سوم شدند. همچنین در این بخش محبوبه محمدی مزرعه‌شاهی از پایگاه خبری صدای نایین شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش تیتر، محمدصادق علیزاده از روزنامه ایران رتبه نخست، مبینا افراخته از خبرگزاری مهر رتبه دوم و مریم جهان‌پناه از پایگاه خبری نورنیوز و سعیده خورشیدوند از پایگاه خبری خورشید جانان به‌صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش آثار صوتی (پادکست)، مهدیه عبدالله از پایگاه خبری نورنیوز، محمدصادق آزادی فعال رسانه‌ای و محمدعرفان آقا عابدی از گروه رسانه‌ای اصفهان زیبا به‌ترتیب حایز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش طرح گرافیکی، محمدجواد پرداخته گرافیست رسانه‌ای رتبه نخست، سیدمهدی طالبی از روزنامه فرهیختگان رتبه دوم و احمدرضا سهرابی از روزنامه عصر مردم رتبه سوم را کسب کرد.

در بخش ویدیو، میلاد گودرزی از خبرگزاری مهر و محمدعلی صنوبری سردبیر موسسه نگاه نو به‌صورت مشترک رتبه اول، شهاب‌الدین محمدی فعال رسانه‌ای رتبه دوم و مهسا دشتی از پایگاه خبری هم‌نوا رتبه سوم را کسب کرد. همچنین در این بخش حانیه علی‌پور از نورنیوز شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش عکس، ابراهیم فلاح از پایگاه خبری آوای خزر و عبدالرحمن رافتی از خبرگزاری تسنیم و در بخش عکس‌نوشت، سیده عطیه حسینی از پایگاه خبری دیار بصیر و احمد ملک‌زاده از پایگاه خبری وارک‌نیوز حائز رتبه‌های اول و دوم شدند.

درید وحیدی خبرنگار خبرگزاری عراق (واع) در بخش متن، هانی عقیل خبرنگار تلویزیون العهد عراق در بخش ویدیو، مختار حداد خبرنگار پایگاه خبری العهد و رادیو نور لبنان در بخش صوت و سیدعباس حسینی خبرنگار خبرگزاری صدای افغان در بخش طرح گرافیکی برگزیدگان پویش رسانه‌ای ققنوس قلم در گروه بین‌الملل را تشکیل می‌دهند.

معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با اعلام شهادت ۱۴۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی که از ۱۵ مهرماه تاکنون از سوی رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند، طی فراخوانی از برگزاری پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» برای خبرنگاران و فعالان فضای مجازی خبر داد.

صرف‌نظر از استان تهران با ۲۴۹ اثر، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان‌های اصفهان، کرمانشاه و همدان به‌ترتیب بیشترین اثر را به این پویش ارسال کرده‌اند.

همچنین خبرگزاری مهر از گروه رسانه‌های سراسری و روزنامه صبح ساحل، پایگاه خبری دیار بصیر و پایگاه خبری اقتصاد آینده‌نیوز از گروه رسانه‌های غیر سراسری حائز بیشترین مشارکت بوده و به‌پیشنهاد داوران و تایید معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل می‌شوند.

پس از پایان مهلت تعیین شده و انجام فرآیند ارزیابی و پالایش اولیه، در مجموع ۷۰۰ اثر در بخش ملی و حدود ۲۰۰ اثر در بخش بین‌المللی برای ارزیابی به هیات داوران ارائه و نتیجه ارزیابی‌ها به‌شرح بالا منتشر شد.

بنابر اعلام این معاونت قرار است طی روزهای آتی از برگزیدگان این پویش رسانه‌ای تجلیل و قدردانی به‌عمل آید.

کد خبر 6082296 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • خبرگزاری مهر در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم برگزیده بیشترین مشارکت شد
  • حرکت غیراخلاقی دانیال اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی
  • جزئیات جدید از خسارات و تلفات سنگین به اسرائیل در حملات ایران/ اصابت موشک به تاسیسات هسته ای دیمونا
  • ادعای روزنامه اسرائیلی: ۸۴ درصد حملات ایران دفع شد نه ۹۹ %
  • افشای دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره عملیات «وعده صادق»
  • تصاویر منتشر شده در رسانه ها از وضعیت خیابان ها در شهر مکلا در جنوب یمن در پی وقوع سیل
  • هیچ رسانه بی‌طرفی در جهان نداریم/ دیپلماسی رسانه‌ای ۳ جزء دارد +فیلم
  • ما هیچ رسانه بی طرفی در جهان نداریم/ گام بعدی این جنگ، جنگ رسانه‌ای خواهد بود+فیلم
  • اشک تمساح رسانه‌های هوادار اسرائیل در انگلیس برای یک کودک فلسطینی
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند