Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پور حسن روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعدادی از نوجوانان در طرح اوقات فراغت تابستان به پادگان اردویی چمخاله لنگرود امده بودند که متاسفانه غروب دیروز (شنبه) یکی از نوجوانان هنگام شنا در منطقه خطر افرین و خارج از طرح های سالمسازی غرق شد.
به گزارش ایرنا، گیلان از چابکسر در شرق تا آستارا در غرب، 280 کیلومتر نوار ساحلی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9 شهرستان و 65 روستای استان نیز ساحلی هستند.
277 همیار پلیس، 343 نفر نیروهای انتظامی به عنوان پلیس ساحلی و افزون بر یکصد نفر از جمعیت هلال احمر و اورژانس برای حفظ جان و امنیت شهروندان و گردشگران در سواحل استان فعالیت می کنند.
امسال از 40 شناگاه یا طرح سالم سازی دریا ، 15 طرح تحت مسئولیت شهرداری ها و مابقی فرمانداری ها قرار دارد.
سال گذشته یک هزار و 39 نفر از غرق شدگی در گیلان نجات یافتند. آمار غرق شدگان در استان نیز از 55 نفر در سال 1394 ، به 25 نفر در سال 1395 کاهش یافت.
شهرستان لنگرود با سه بخش مرکزی، کومله و اطاقور و 18 کیلومتر نوار ساحلی، در 60 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار: مریم سلیمانی**انتشار دهنده: بابایی
7296 /6030

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار یگان حفاظت منابع آبزیان در نوار ساحلی گیلان

کوروش خلیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گیلان به جهت قرارگیری در نوار ساحلی خزر یکی از استان‌های معین و مؤثر در حوزه آبزی پروری و تولیدات شیلاتی به شمار می‌رود.

مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به وظایف پنج گانه این سازمان در بخش‌های مختلف، حفظ ذخایر آبزیان را یکی از مهم‌ترین مأموریت‌ها دانست و بیان کرد: یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات در فصل تخم ریزی ماهیان در نوار ساحلی اقدام به جمع آوری آلات و ادوات ماهیگیری و صیادی غیرمجاز می‌کنند.

خلیلی با تاکید بر لزوم برخورد با صیادان غیرمجاز در گیلان اضافه کرد: حفظ، صیانت و حراست از ذخایر آبزیان به ویژه در فصل تخم ریزی ماهیان در دستور کار سازمان قرار دارد.

وی از استقرار یگان حفاظت منابع آبزیان در نوار ساحلی گیلان خبر داد و افزود: تیم یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات در برخورد با صیادان غیرمجاز در نوار ساحلی خزر با هیچ احدی تعارف ندارند.

کد خبر 6064521

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی سومین همایش اقتصادی کشورهای ساحلی
  • استقرار یگان حفاظت منابع آبزیان در نوار ساحلی گیلان
  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی از همایش اقتصادی کشورهای ساحلی خزر
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • ۱۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • (عکس) کشف اشیای عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در گیلان
  • اشیای عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در گیلان کشف شد
  • استقبال مسافران نوروزی از منطقه نمونه گردشگری حیران آستارا