Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در یکصد و هفدهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت دهه ولایت و ایام پرخیر و برکت مابین اعیاد اضحی و غدیر اظهار کرد: انشاء‌الله در این ایام همه مردم کشور از مواهب الهی بهره‌مند شوند.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله قدوسی دادستان کل وقت انقلاب اسلامی گفت: انشاء‌الله که این شهید با انبیا و اولیای الهی محشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی قوه قضائیه در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفدهم شهریور ماه تصریح کرد: همچنین گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهیدِ بیگانه‌ستیز رئیس‌علی دلواری را و همچنین یاد و خاطره همه شهدا از جمله شهدای مدافع حرم و بویژه شهید حججی را گرامی می‌داریم و امیدواریم که این شهیدان با شهدای کربلا محشور شوند.

دادستانی به واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان وارد شده
معاون اول دستگاه قضا در ادامه با اظهار تأسف و تألم از حادثه جانگداز واژگونی اتوبوس و جان باختن عده‌ای از دانش‌آموزان نخبه دختر کشور تصریح کرد: واقعاً هر انسانی از چنین حوادثی از قبیل واژگونی اتوبوس که منجر به از دست رفتن عزیزان ما می‌شود متأثر می‌گردد و من این حادثه را به خانواده جانباختگان و همچنین مردم استان هرمزگان تسلیت می‌گویم.
حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای ادامه داد: جا دارد دولت محترم و وزارتخانه‌های ذیربط تدابیری را اتخاذ کنند تا ما در آینده شاهد این دست از حوادث نباشیم.
وی تصریح کرد: می‌توان تلاش‌ها و اقداماتی را انجام داد که اینگونه حوادث دلخراش تکرار نشود و امیدواریم دولت با همه امکانات برای پیشگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری وارد شود.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: البته دادستان نیز بعنوان مدعی‌العموم در این خصوص و مسائل مشابه وارد شده و وارد می‌شود؛ اما ضرورت دارد که برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث دلخراشی اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد.

در قضایای میانمار باید به حال سازمان‌های بین‌المللی گریست
معاون اول دستگاه قضا در ادامه با اشاره به کشته شدن و آوارگی مسلمانان میانمار اظهار کرد: امروز باید به حال سازمان‌های پرطمطراق بین‌المللیِ به اصطلاح مدافع حقوق بشر گریه کرد که قضایایی مانند میانمار را در گوشه و کنار جهان مشاهده می‌کنند؛ اما هیچ اقدامی را برای نجات جان هزاران انسان مظلوم و بی‌پناه که خانه‌شان به آتش کشیده شده و آواره شده‌اند انجام نمی‌دهند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: امیدواریم مسلمانان و آزادیخواهان جهان در اینگونه مسائل خود قدم بردارند؛ چرا که هیچگونه امیدی به سازمان‌های بین‌المللی برای رسیدگی به اینگونه امور و نجات جان انسان‌ها وجود ندارد.

علیرضا رجایی دو سال است که از زندان آزاد شده

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره ادعاهای مطرح شده درباره علیرضا رجایی و اینکه وی در زندان مبتلا به سرطان شده و ممانعت از درمان، منجر به تخلیه چشم وی شده است، گفت: این فرد دو سال پیش دوره محکومیتش بپایان رسیده و از زندان آزاد شده است. در دوران محکومیت هم در پرونده وی، هیچ اثری از این بیماری نبوده است و پس از آزادی از زندان این بیماری برای او پیش آمده که منجر به تخلیه چشم وی شده است که ماجرا اساسا ربطی به دوران محکومیت وی ندارد. البته از امثال بی‌بی‌سی و صدای آمریکا انتظار داریم که حرف‌های غیراصولی بزنند.

در حال تکمیل...

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بابک زنجانی از زندان آزاد می‌شود؟/ توضیحات قوه قضائیه
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • شرق: صدیقه وسمقی آزاد شد
  • صدیقه وسمقی آزاد شد
  • کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد