Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@05:52:04 GMT

کبوتر قاچاقچی به ضرب گلوله پلیس کشته شد! + عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۱۴۳۱۲

کبوتر قاچاقچی به ضرب گلوله پلیس کشته شد! + عکس

به گزارش پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ ماموران زندان «کولونیا» در منطقه سانتا رزا از ایالت لاپامپیا آرژانتین که به رفت و آمدهای مکرر یک کبوتر به داخل زندان مشکوک شده بودند، آن را هدف گلوله قرار دادند.

پس از کشته شدن کبوتر مشخص شد که شک ماموران زندان بی دلیل نبود چراکه کوله پشتی کوچکی به پرهای پشت این پرنده دوخته شده و داخل آن مواد مخدر جاسازی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران با این هدف گیری، موفق به کشف 7.5 گرم ماری جوآنا، 44 قرص آرامبخش و یک فلش یو اس بی در کوله پشتی این کبوتر شدند.

یکی از ماموران زندان به روزنامه محلی «کلارین» گفت: یک تکه کوچک از پارچه به شکل کوله پشتی به پرهای پشت کبوتر دوخته شده بود. این کوله پشتی برای جابجا کردن مواد مخدر به داخل زندان کافی بود.

در سال 2013، پلیس آرژانتین در عملیاتی مشابه یک گروه از تبهکاران که مواد مخدر را به وسیله کبوتر از خارج به داخل زندان منتقل می کردند، کشف و منهدم کردند. در این عملیات 3 نفر دستگیر و 15 کبوتر حامل توقیف شدند.

به گفته پلیس آرژانتین، این روش، رایج ترین شیوه جابجایی مواد مخدر به داخل زندان فدرال بوینس آیرس نیز است. از دیگر شیوه های انتقال مواد مخدر به داخل زندان می توان به جاسازی مواد مخدر داخل توپ تنیس و پرتاب آن با راکت به داخل حیاط زندان اشاره کرد.

چندی پیش نیز ماموران گمرک کویت، یک کبوتر دست‌آموز را همراه با کوله‌ای که پشت این پرنده بسته شده بود کشف کردند. کبوتر در کوله خود 178 قرص روان‌گردان حمل می‌کرد و از عراق به سمت کویت در حال پرواز بود.

انتهای پیام/

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!

با مساعدت دستگاه قضایی قرار شد بقیه دوران محکومیتم را در خارج از زندان و با پابندهای الکترونیکی بگذرانم اما وقتی از زندان بیرون آمدم چون شغلی نداشتم و نمی توانستم از محدوده تعیین شده خارج شوم به فروش مواد مخدر روی آوردم ...

به گزارش خراسان، این ها بخشی از اظهارات مرد43 ساله ای است که در عملیات ضربتی ماموران کلانتری شفای مشهد دستگیر شد چراکه از مدتی قبل شهروندان از توزیع مواد مخدر صنعتی در بولوار ابوطالب مشهد گلایه می کردند و معتقد بودند که چند فرد خلافکار جوانان محله را آلوده مصرف مواد مخدر می کنند.

این بود که گروهی از افسران دایره اطلاعات و مبارزه با مواد مخدر با نظارت و هدایت مستقیم سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفا)عملیاتی را در راستای مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر آغاز کردند و به سراغ مرد43 ساله ای رفتند که موجب نگرانی شهروندان شده بود. طولی نکشید که نیروهای انتظامی این فرد را دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی به همراه 3دستگاه گوشی تلفن سرقتی و 20 میلیون تومان وجه نقد (حاصل از فروش مواد مخدر)کشف کردند. در بررسی های اولیه مشخص شد که این متهم، به تازگی از زندان آزاد شده وادامه دوران محکومیت خود را با پابندهای الکترونیکی می گذراند!

با اعترافات وی،همدست 41 ساله وی نیز به دام افتاد و مقادیر دیگری مواد مخدر صنعتی کشف شد. در همین حال «امید»(متهم با پابند الکترونیکی)به مشاور ومددکار اجتماعی کلانتری شفا گفت:وقتی از زندان بیرون آمدم شغلی نداشتم تا مخارج زندگی ام را تامین کنم به همین دلیل به فروش مواد مخدر صنعتی روی آوردم.

درحالی که ساکنان محله از عملیات ضربتی پلیس ابراز خشنودی می کردند،تحقیقات برای ریشه یابی این پرونده و دستگیری عوامل مرتبط با فروشندگان مواد مخدر با هماهنگی های قضایی آغاز شد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران