Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازتبریز؛حاجی‌محمدی رییس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت‌: یازدهمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی سوارکاری جام ستارخان 18 شهریور در روستای کرویق ورزقان برگزار خواهد شد‌.

وی گفت: یازدهمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی سوارکاری جام ستارخان 18 شهریور در روستای کرویق ورزقان از ساعت 9 صبح با همکاری نهادها و ارگانهای استان و شهرستان ورزقان برگزار خواهد شد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد حاجی‌محمدی افزود‌: در کنار رقابت‌های سوارکاری‌، رقابت‌های بومی و محلی شهرستان ورزقان و بازارچه‌های محصولات و توانمندی های عشایری برگزار خواهد شد.‌

حاجی‌محمدی تصریح کرد‌: ورزش مهم‌ترین عامل در بعد افزایش نشاط اجتماعی و مقابله با انحراف‌های اجتماعی است که باید در این زمینه برنامه‌ریزی مدونی داشت‌.

رییس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی افزود: در این راه نقش ورزش روستایی استان در حفظ این شرایط بر هیچکس پوشیده نیست و برای تقویت این جایگاه باید همدلی و همراهی به طور کاربردی وجود داشته باشد‌.

وی بیان کرد: بخشی از معضلات اجتماعی مانند اعتیاد، به نقص در مبانی تربیتی باز می‌گردد که از طریق گسترش این ورزش‌ها می‌توان از آن جلوگیری کرد و این نشان‌دهنده ارزش حوزه‌کاری دست‌اندرکاران ورزش‌های بومی و محلی است‌.

رییس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: فعالیت در عرصه ورزش‌های بومی و محلی با حوزه ورزش قهرمانی متفاوت است، اگرچه ورزش‌های بومی و محلی به صورت غیرمستقیم در بحث نخبه‌پروری و استعدادیابی همکاری دارند.‌

وی اشاره‌ای نیز به برگزاری جشنواره‌های ورزش کرد و اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی باعث توسعه ورزش و مشارکت مردمی در روستاها می شود‌.

وی گفت: در هنگام برگزاری جشنواره‌ها و المپیادها باید بکوشیم تا تفریحات سالم را در جامعه روستایی و عشایری معرفی کنیم و آن‌ها را گسترش دهیم‌.

حاجی‌محمدی افزود‌: ستاد تشکیلاتی این جشنواره به ریاست فرماندار شهرستان ورزقان تشکیل و دبیر این جشنواره بر عهده رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورزقان خواهد بود.‌

حاجی‌محمدی اظهار داشت : رییس هیات ورزش روستایی و عشایری استان‌، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون و معاون امور ورزشی ستاد تشکیلاتی یازدهمین دوره مسابقات سوارکاری جام ستارخان در ورزقان را تشکیل خواهند داد.

انتهای پیام/ش

ورزقان میزبان مسابقات فرهنگی ورزشی سوارکاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد. در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید. 

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم