Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:19:40 GMT

در 5 ماهه امسال رقم خورد فوت 21 نفر در همدان بر اثر تصادف

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۱۴۶۷۳

در 5 ماهه امسال رقم خورد فوت 21 نفر در همدان بر اثر تصادف

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی فکری ظهر امروز در شورای ترافیک شهرستان همدان به وضعیت تصادفات همدان پرداخت و اظهار کرد: طبق آمار پزشک قانونی طی پنج ماهه امسال 21 نفر در شهر همدان فوت کرده‌اند که نسبت به سال گذشته 31 درصد افزایش فوتی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 16 نفر فوت کردند اما امسال افزایش داشته است، گفت: امسال تعداد فوتی‌ها بیشتر مربوط به عابران پیاده است که 13 نفر را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور همدان با بیان اینکه امسال 6 راکب موتورسوار فوت کرده‌اند و دو نفر راننده، خاطرنشان کرد: سال گذشته مجموع فوتی‌های همدان 84 نفر بود.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 38 نفر در مدت پنج ماهه در اثر تصادف مجروح شده‌اند، افزود: امسال 16 نفر افزایش تصادفات جرحی ثبت شده که 333 نفر عابران پیاده در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

فکری با اشاره به 133 نفر ترک‌نشین موتورسیکلت که امسال مجروح شده‌اند، گفت: 98 نفر راننده مصدوم به مراکز درمانی ارجاع شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تصادفات در بلوار بعثت، مطهری، ارم، شهید احمدی روشن، سید جمال‌الدین و بهشت رخ داده است، تصریح کرد: در بلوار شهید همدانی که از میدان فرودگاه تا میدان سپاه را شامل می‌شود، بدترین تصادفات رخ داده و منجر به فوت پنج نفر شده است.

رئیس پلیس راهور همدان با بیان اینکه بلوار آیت‌الله نجفی بعد از بلوار شهید همدانی بیشترین تصادفات را دارد، گفت: شرکت بازاریابی در بلوار فرودگاه ایجاد شده که 3 هزار و 500 نفر عضو دارد، اعضا هنگام خروج در بلوار فرودگاه تردد دارند و ما بسیار نگران سلامتی آنها هستیم.

وی با اشاره به لزوم تعبیه پل عابرپیاده، سرعتکاه و ... در این مسیر، افزود: قبل از اینکه بلوار عریض شود باید ایمنی آنها مورد توجه باشد و امیدواریم بلوار فرودگاه دوربین ثبت تخلف نصب شود چراکه در غیر این صورت واقعاً متضرر خواهیم شد.

فکری با اشاره به اینکه در شهرستان نهاوند، تویسرکان و ملایر دوربین ثبت تخلف نصب شده که امیدواریم با همکاری شهرداری این اقدام نیز در همدان صورت گیرد، خاطرنشان کرد: به منظور کاهش تصادفات، طرح بستن جلوی سه‌راهی فرهنگیان و ایجاد دوربرگردان در جلوی دانشگاه پیام نور به شهرداری داده شده که امیدواریم با کار کارشناسی اقداماتی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه چند نقطه به عنوان نقاط پرحادثه برای دانش‌آموزان شناسایی شده که بلوار بعثت به سمت بلوار فاطمیه و میدان پیشاهنگی، بلوار بعثت به سمت چهارراه سعیدیه از این دست هستند، گفت: روبروی استخر آبیاران نیز خودروها با سرعت بالایی حرکت می‌کنند که باید تدابیری برای کنترل وضعیت اندیشیده شود، پیشنهاد می‌کنیم نرده‌کشی از چهارراه پژوهش تا نزدیک استانداری ادامه داشته باشد.

رئیس پلیس راهور همدان با بیان اینکه شهرک مدنی، بهشتی و فرهنگیان به اندازه کافی در خصوص سرویس مدارس ایمن‌سازی نشده است، افزود: در بلوار مصیب مجیدی تدابیری اندیشیده شود چراکه اکثر مراکز درمانی به آنجا منتقل می‌شود و از سمت دره مرادبیگ خودروها با سرعت بالایی حرکت می‌کنند و امکان تصادف وجود دارد.

وی از شرکت اتوبوسرانی خواست جابه‌جایی ایستگاه اتوبوس از سمت تقاطع فرهنگ به سمت پیشاهنگی انجام شود و گفت: تقاطع توپچی از میدان گازران (میدان هگمتانه) تقاطع پرترافیکی شده و نیازمند اقداماتی خاص است چراکه مدارسی مانند شهید مقصودی در آن محدوده هستند.

فکری با اشاره به لزوم تشکیل کارگروهی در راستای بازدید از مدارس و اقداماتی که برای کاهش تصادفات در محوطه بیرون مدارس باید انجام داد، افزود: امسال در این خصوص اقدام بسیاری انجام نشده و به عنوان مثال نیاز است در تقاطع مسجدالنبی(ع) سرعتکاه نصب شود.

وی با بیان اینکه از 25 شهریور تا 15 مهرماه به شدت با سرویس‌های مدارسی که معاینه فنی نداشته باشند برخورد خواهیم کرد، خواستار توجه به این مسئله شد.

رئیس پلیس راهور همدان گفت: در میدان امام (ره) پیاده راه‌سازی در حال انجام است که امیدواریم هرچه سریع‌تر بتن ریزی انجام شود چراکه شاهد بار ترافیکی در این منطقه هستیم.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد