Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از خبرگزاری رویترز، تیم های ایران و ژاپن صعود خود را به جام جهانی سال آینده قطعی کرده اند. استرالیا ، عربستان، امارات متحده عربی، کره جنوبی، سوریه، ازبکستان و چین بر سر دو سهمیه باقیمانده با هم رقابت می کنند.
آخرین مرحله از رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 در آسیا در دو گروه پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم صدر و دوم هر گروه به طور مستقیم راهی جام جهانی می شوند و تیم های سوم باید مقابل هم بازی کنند تا حق حضور در پلی آف بین قاره ای را بدست آورند.
سرنوشت استرالیا در دست ژاپنی هاست. استرالیا در ملبورن میزبان تایلند است و می داند در صورت برتری عربستان مقابل ژاپن در جده، شکست تایلند برای صعود مستقیم این تیم کافی نیست.
«مارک میلیگان» کاپیتان استرالیا گفت: از 10 سال گذشته تاکنون که در رقابت های مقدماتی جام جهانی در آسیا شرکت می کنیم، هیچ بازی مهمتر از این نیست.
استرالیا در گروه دوم پایین تر از عربستان و در رده سوم ایستاده است. در صورت پیروزی دو تیم، عربستان راهی جام جهانی می شود و شاگردان
«آنژه پوستکگلو» باید به پلی آف بروند.
امارات نیز در رده چهارم، همچنان امیدوار است. اما این تیم نیازمند یک پیروزی بزرگ برابر عراق و شکست عربستان و استرالیا است تا با کسب رده سوم گروه، به مرحله پلی آف برود.
در گروه اول، نبرد بین چهار تیم جریان دارد. کره جنوبی درصورت پیروزی برابر ازبکستان می تواند دومین سهمیه گروه را تصاحب کند.
اما شکست برای کره ، در صورت برتری سوریه مقابل ایران، فاجعه بار است.
سوریه که از تفاضل گل بهتری نسبت به ازبکستان برخوردار است، در صورت باخت کره جنوبی، با کسب پیروزی می تواند جایگاه دوم گروه را از آن خود کند و به جام جهانی راه یابد.
پیروزی سوریه مقابل ایران که در رقابت های مقدماتی شکست نداشته، یک دستاورد حیرت انگیز برای تیمی است که بازی های خانگی خود را به علت جنگ در کشورش، در زمین بی طرف برگزار کرده است.
اما «کارلوس کی روش» سرمربی ایران تاکید کرد که با وجود صعود به جام جهانی این بازی را آسان نمی گیرد.
در همین حال تیم چین به سرمربیگری «مارچلو لیپی» می تواند در صورت شکست قطر و همچنین باخت ازبکستان و سوریه به پلی آف برود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم