Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازیزد؛سالاری مدیر سازمان عامل منطقه ویژه علم و فناوری یزد جهت فرهنگ سازی و ترویج حوزه علم، فناوری و نوآوری استان یزد با پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد دیدار کرد.

در ابتدای این جلسه سالاری ضمن تبیین ساختار، اساسنامه ، سهامداران و روند ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری یزد به بیان ویژگی های منطقه ویژه علم و فناوری یزد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری گفت: نهادهای مختلفی در حوزه علم و فناوری در یزد وجود دارد و کار منطقه ویژه به عنوان حلقه اتصال برای هماهنگ کردن این نهاد هااست تا اکوسیستم علم و فناوری در استان شکل گیرد.

وی افزود: ما بر روی محورهایی که در استان یزد دارای ارجعیت هستند تمرکز کرده ایم این محورها شامل گردشگری، سلامت، ICT، انرژی های نو ، صنعت نساجی و کاشی و سرامیک است.

سالاری یکی از موضوع های مورد توجه منطقه ویژه علم و فناوری یزد را اجرای طرح های پیشران و بین بخشی با همکاری دستگاه های مرتبط عنوان کرد و افزود: نگرش غالب در این منطقه نرم افزاری و شبکه سازی در این حوزه است و سخت افزاری نیست.

پهلوانیان مديركل صداوسيمای مركز يزد نیز در اين ديدار ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و اقدامات اين مركز در خصوص حوزه علم وفناوری، آمادگی مرکز جهت همکاری با منطقه ویژه علم و فناوری یزد را اعلام کرد و مقررشد در جلسه ای نقش و راهبردهای منطقه ویژه علم و فناوری یزد برای مدیران و معاونین مرکز تبیین شود.

انتهای پیام/ ی

دیدارمدیر سازمان عامل منطقه ویژه علم و فناوری یزد با مدیرکل صدا و سیما

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به علت بارش شدید باران و طوفان یک دستگاه ترانسفورماتور در خیابان شهید شاکری منطقه پردیس اهواز سقوط کرد.

عباس شیاری افزود: با وقوع این حادثه پس از اطلاع گروه‌های عملیاتی در محل حاضر و اقدام به جدا و عادی سازی خط ۳۳ هزار تغذیه کننده بخشی از منطقه پردیس نموده و در ادامه بار مصرفی مشترکین خیابان مذکور را بر روی ترانس‌های مجاور تقسیم کردند.  

وی ادامه داد: با اعلام هشدار هواشناسی و مدیریت بحران نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع برق اهواز در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار کرد: شهروندان در صورت وقوع هر گونه حواددث احتمالی در شبکه برق  با سامانه ١٢٢ تماس حاصل نمایند 

.

.

دیگر خبرها

  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • اصل شایسته سالاری باید در مراکز علمی حاکم باشد
  • «رخنه» سریالی درباره امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • علم و فناوری دانشمندان ایرانی عامل موفقیت عملیات «وعده صادق» بود
  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس