Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری، حجت‌الاسلام علی غفاری مدیر حوزه‌های علمیه خواهران مازندران در آئین آغاز عملیات ساخت حوزه علمیه خواهران در محمودآباد، گفت: ناهنجاری‌های فرهنگی در راه است و امروز برای هیچ کس و هیچ خانواده‌ای حاشیه امنی وجود ندارد و تنها راه ایمن‌سازی خانواده‌ها تقویت برنامه‌های دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز دغدغه اصلی دولت مردان و کارشناسان دین این است که جامعه در مقابل ناهنجاری‌های فرهنگی بیمه شود.


مدیر حوزه‌های علمیه خواهران مازندران درباره اهدای زمین حوزه علمیه خواهران گفت: این زمین به وسعت ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع توسط خیر محموآبادی حاج عبدالله عبدی اهدا شد.

در آئین آغازعملیات ساخت حوزه علمیه خواهران در محمودآباد محسن خلج رئیس مرکز عمران و نوسازی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور، به همراه امام جمعه، فرماندار، مدیران شهرستانی و مدرسین و طلاب حوزه علمیه شهرستان و خیر این مجموعه عبدالله عبدی حضور داشتند.


انتهای پیام/ع


ساخت حوزه علمیه خواهران با زمین اهدایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظم صدیقی تا پایان رسیدگی به پرونده زمین خواری حوزه علمیه ازگل، خطیب جمعه تهران می‌ماند؟

آفتاب‌‌نیوز :

ماجرای باغ مجاور حوزه علمیه امام جمعه موقت تهران همچنان سوژه ترند فضای مجازی است.

حتی نامه حجت الاسلام کاظم صدیقی به دادستان تهران نیز باعث نشده که فضا آرام بگیرد.

بسیاری از کاربران فضای مجازی هم معتقدند انتقال چهارهزار و ۲۰۰ متر زمین با امضای جعلی کمی عجیب است و باورش سخت، بنابراین این سؤالات مطرح است که صدیقی یا فرزندان یا عروسش یا خلاصه یکی از نزدیکانش در پیروان اندیشه‌های قائم، از خود نپرسیدند نحوه نقل و انتقال این زمین چگونه بوده است؟ ممکن است چنین غافل باشند و صاحب چنین دارایی عظیمی شوند و از خود نپرسند روند کار چگونه بوده؟ و آیا او همچنان تا پایان رسیدگی قضائی همچنان امام جمعه موقت تهران باقی خواهد ماند یا خیر؟

به هرحال باید منتظر ماند و رسیدگی قضائی را زیر نظر گرفت. این پرونده آزمون بزرگ قوه قضائیه است و افکار عمومی بیش از این توان تحمل رفتارهای اعتمادزدا را ندارد و بعد از چای دبش و سکوتی که فعلا بر این پرونده حاکم شده انتظار برای فراموشی پرونده صدیقی منطقی نیست و مطمئنا افکار عمومی به دنبال توضیح و تصمیم دستگاه قضاست.

منبع: شرق

دیگر خبرها

  • ضرورت‌ تولید آثار فاخر در راستای ترویج سیره اهل بیت(ع)
  • کنایه سنگین رشیدی کوچی به کاظم صدیقی بعد از افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل /آیا درست است که عضو فقهای جبهه پایداری هستید؟
  • کاظم صدیقی تا پایان رسیدگی به پرونده زمین خواری حوزه علمیه ازگل، خطیب جمعه تهران می‌ماند؟
  • ماجرای عجیب آقای صدیقی
  • ماجرای عجیب زمینِ آقای صدیقی
  • واکنش آیت‌الله صدیقی به ادعای زمین خواری
  • واکنش صدیقی به موضوع زمین خواری در حوزه علمیه ازگل: امضا‌ی‌ام جعل شده؛ دادستان ورود کند
  • واکنش کاظم صدیقی به جنجال زمین حوزه علمیه: بدون اطلاع من بوده، جعل امضاء کرده‌اند
  • نخستین واکنش آیت الله صدیقی به ادعای جنجالی زمین خواری | صدیقی : امضایم جعل شده است رسیدگی کنید
  • قلع قمع ۱۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در محمودآباد