Web Analytics Made Easy - Statcounter

دامغان-رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان با بیان اینکه ۳۰۰نفر در کارورزی شهرستان ثبت نام کردند، گفت: اجرای این طرح ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان بیکار را دنبال می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پور معظمی بعدازظهر یکشنبه در دیدار جمعی از مدیران شرکت های تعاونی دامغان با امام جمعه این شهربه مناسبت هفته تعاون به میزبانی دفتر وی، ضمن بیان اینکه از آغاز اجرایطرح ملی کارورزی ۳۰۰ نفر از فارغ التحصیلان بیکارشهرستانبا مراجعه به سایت پیش بینی شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کردند، بیان داشت: یکی از اهداف مهم اجرای طرحاین است که به افزایش مهارت جویندگان کار کمک می کند و حق و حقوق بیمه کارورز از سوی دولت پرداخت می شود و کارفرما در این خصوص هیچ هزینه ای را پرداخت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: یکی از شرایط فارغ التحصیلان جویای کار درطرح این است که با توجه به شرایط سنی لحاظ شده مدت شش ماهتا سه سال از مدت فارغ التحصیلی آنان سپری شده باشد و ضمن بهره مندی از حقوق و بیمه از افزایش مهارت نیز برخوردار می شوند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان سن کارورزان برای حضور دراین طرح را ۲۷ سال در مقطع تحصیلی کاردانی، ۳۰ سال در مقطع کارشناسی، ۳۳ سال برای مقطع کارشناسی ارشد و ۳۷ سال برای مقطع دکتری بیان کرد.

پور معظمی با اشاره به اشتغالزاییدو هزار و ۹۹ نفر در شرکت های تعاونیدامغان افزود: ۶۵ هزار و ۲۵۲ نفر در شهرستان عضو شرکت های تعاونی و سهام عدالت هستند.

وی همچنین با اشارهبه ثبت ۵۰۰ شرکت تعاونی در دامغان گفت:از این تعداد ۲۵۲ شرکت فعال و در بخش های کشاورزی، صنعت، معدن، خدمات، فرش دستباف، حمل و نقل، شرکت های تعاونی فراگیر ملی و اعتباری فعالیت دارند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان با بیان اینکه بیشترین فراوانی شرکت های تعاونی در بخش کشاورزی و صنعتی است، افزود: در سال گذشته هشت شرکت تعاونی و در پنج ماهه نخست سال جاری پنج تعاونی جدیدثبت وفعالیت خود را آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد:۲۰ تعاونی دامغان در بخش بانوانفعال است.

پورمعظمی همچنین از اجرای طرح ملی تعاون روستا دردامغان خبر داد و گفت: این طرحبرای نخستین بار در سطح ۱۰ روستای شهرستاناجرا می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت با اعلام این خبر گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6097864

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۰۷ میلیون دلاری تعاونی‌های خراسان رضوی طی سال گذشته
  • صدور حکم توقیف اموال دو تن از مدیران اسبق تعاونی مسکن مهر دماوند
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد
  • ۲۸۱۱ هکتار زمین اشتباهی به نام یک شرکت تعاونی شده است/ سند مالکیت باطل شد
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند