Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمداشرف غنی رئیس جمهور افغانستان براساس پیشنهاد دفتر شورای امنیت ملی افغانستان، طی حکمی مقام ژنرالی را به "طارق شاه بهرامی" سرپرست وزارت دفاع ملی افغانستان تفویض کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان، محمداشرف غنی رئیس جمهور افغانستان بر اساس پیشنهاد دفتر شورای امنیت ملی افغانستان، طی حکمی مقام ژنرالی را به طارق شاه بهرامی سرپرست وزارت دفاع ملی افغانستان تفویض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی یک سال این سومین ترفیع نظامی است که از جانب دولت افغانستان می‌گیرد و قبل از این رتبه ژنرالی به وی تفویض شده بود.

با این حال رئیس جمهور افغانستان رتبه ژنرالی را به منظور تقدیر از شایستگی طارق شاه بهرامی تفویض کرده است.

در مراسمی که به همین مناسبت در ارگ انجام شد، رئیس جمهور افغانستان ضمن عرض تبریکی به طارق شاه بهرامی سرپرست وزارت دفاع ملی افغانستان گفت: با روی کار آمدن نسل نو در سطوح مدیریت دولت، به ویژه در بخش امنیتی و دفاعی تغییرات مثبت در کیفیت کار به وجود آمده است.

رئیس جمهور افغانستان تصریح کرد: بر اثر سعی و تلاش مدیریت نیروهای امنیتی و دفاعی و قربانی‌های این نیروها، مرحله اول جنگ با موفقیت مدیریت شود و نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان آمادگی کامل برای دفع و طرد طرح‌های شوم دشمن را در هر نقطه دارند.

اشرف غنی از مدیریت بخش امنیتی و دفاعی و همچنان شورای امنیت ملی افغانستان بخاطر تلاش های همه جانبه در طراحی موفقیت‌آمیز، تشکر کرد.

«طارق شاه بهرامی» سرپرست وزارت دفاع ملی افغانستان از اشرف غنی و توجه به نیروهای امنیتی و دفاعی قدردانی کرد.

وی ضمن قدردانی از اعضای شورای امنیت ملی افغانستان ، تعهد سپرد که در همکاری با ارگان‌های مربوطه، در راستای مبارزه با دشمنان مردم افغانستان تمام تلاش خود را می‌کند.

در این مراسم علاوه معاون دوم رئیس جمهور، رئیس اجرایی، معاونین ریاست اجرایی، مشاور امنیت ملی افغانستان، شماری از مسئولان امنیتی و دفاعی و برخی از اعضای شورای امنیت ملی این کشور حضور داشتند.

/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان

وزارت کشور حکومت طالبان در بیانیه‌ای اظهار داشت مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان اعلام همکاری کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت کشور حکومت طالبان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد «سراج الدین حقانی» ریاست این وزارتخانه با هیئت اعزام مالزی در کابل دیدار و گفتگو کرده است.

«داتو شازلینا» نماینده ویژه نخست وزیر مالزی در این دیدار تاکید کرده است کشورش آمادگی دارد تا تجربیات و ظرفیت‌هایش را در زمینه امنیت سایبری و جرائم دیجیتالی با حکومت طالبان افغانستان به اشتراک بگذارد.

بر اساس بیانیه وزارت کشور حکومت طالبان، طرفین در این دیدار بر مبارزه مشترک با مواد مخدر نیز تاکید کردند.

مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیمنماینده ویژه مالزی: در کنار مردم افغانستان بوده و هستیمگسترش روابط حکومت طالبان در جنوب شرق آسیا

حقانی نیز در این دیدار اظهار داشت حکومت کنونی افغانستان خواستار روابط حسنه و همکاری با کشورهای اسلامی است.

بیانیه اظهار کرد نمایندگان دفتر نخست‌وزیر و وزارت‌های دفاع و کشور مالزی نیز در ترکیب هیئت اعزام این کشور حضور داشتند.

این نخستین سفر هیئت نظامی و امنیتی مالزی به افغانستان از زمان سقوط حکومت پیشین در این کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • طالبان سه کشور همسایه را به حمایت از داعش متهم کرد | همسایه سوم کدام است؟
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست