Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@05:50:58 GMT

نسخه رمال جان جویندگان گنج را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۱۶۹۵۴

نسخه رمال جان جویندگان گنج را گرفت

اجتماع>اجتماعی - راننده مینی‌بوس وقتی از زبان مرد رمال شنید که زیر خانه‌اش گنجی پنهان است ماجرا را با برادرش در‌میان گذاشت و تلاش آنها برای رسیدن به گنج شروع شد غافل از اینکه حادثه‌ای مرگبار انتظارشان را می‌کشید.

بامداد ديروز راننده جوان ميني‌بوسي درحالي‌كه جسد 3‌مرد در ماشينش بود راهي كلانتري آبيك قزوين شد و خبر از حادثه‌اي عجيب داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مي‌گفت كه اجساد متعلق به برادرش و دوستان وي هستند كه همگي در چاهي در خانه‌ او جانشان را از دست داده‌اند.
با اظهارات اين مرد، وي بازداشت و اجساد به پزشكي قانوني منتقل شدند. راننده ميني‌بوس در تحقيقات گفت:

فرزندم بيمار بود. وقتي او را نزد رمال بردم، گفت زير خانه‌ام گنجي پنهان است و همين باعث بيماري فرزندم شده است. مدتي بعد فرزندم جانش را از دست داد و من ماجراي گنج را با برادرم درميان گذاشتم. برادرم با كمك 2نفر از دوستانش كار حفاري در خانه‌ام را شروع كردند.

آنها زمين را مي‌كندند و براي اينكه همسايه‌ها شك نكنند، خاك‌ها را در يكي از اتاق‌ها دپو مي‌كردند. 9روز از عمليات حفاري مي‌گذشت كه شب حادثه، چاهي كه كنده بودند به‌خاطر نزديك بودن به چاه فاضلاب ريزش كرد و يكي از آنها به داخل چاه پرت شد. پس از آن برادرم و دوست ديگرش براي نجات او وارد عمل شدند كه آنها نيز در چاه جانشان را از دست دادند. بعد از اين حادثه، من و همسرم اجساد را به داخل ميني‌بوس منتقل كرديم و چند ساعت در خيابان‌هاي مي‌گشتيم تا تصميم بگيريم كه با آنها چه كنيم. در نهايت من تصميم گرفتم ماجرا را به پليس اطلاع دهم و بعد از پياده شدن همسرم از ماشين راهي كلانتري شدم.

به‌گفته دادستان عمومي و انقلاب شهرستان آبيك، پس از اظهارات راننده ميني‌بوس كه متهم اين پرونده است پليس در صحنه حادثه حاضر و مشخص شد چاه فاضلابي كه در فاصله چند متري چاه حفر شده بوده، نشت كرده و موجب ريزش و پرشدن منزل از آب شده است. به‌گفته احمدزاده، اجساد براي كالبدشكافي به پزشكي قانوني فرستاده شدند و از مسئولان ميراث فرهنگي خواسته شده براي مشخص كردن اينكه محل حادثه ارزش تاريخي و فرهنگي دارد، تحقيقاتي را انجام دهند.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی

رئیس هیئت گلف خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رشته مینی‌گلف در سال‌های اخیر در خراسان جنوبی رونق گرفته و شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در این رشته ورزشی بوده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رضا محمودی‌زاوه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات مینی‌گلف قهرمانی کشور با حضور 170 مینی گلف‌باز زن و مرد از 24 استان کشور از تاریخ 4 تا 7 اردیبهشت 1403 در شهر اصفهان برگزار شد. 

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در رده سنی بالای 18 سال برگزار شده بود افزود: مینی گلفرهای سراسر کشور به مدت 4 روز در سایت مینی گلف هجده میدان ادونچر ملک شهر اصفهان و مطابق با قوانین فدراسیون جهانی مینی گلف با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

رئیس هیئت‌گلف خراسان جنوبی تصریح کرد: کادر فنی و اجرایی برگزاری این مسابقات 30 نفر از متخصص‌ترین و باتجربه‌ترین اعضای انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران بودند و فدراسیون گلف نیز بر حسن اجرای فنی این رقابت‌ها نظارت داشت. 

ابوالحسنی رتبه اول رقابت‌های گلف در بخش انفرادی

محمودی‌ اظهار داشت: در پایان این رقابت‌ها، در بخش انفرادی آقایان محمدامین ابوالحسنی از خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول و در بخش تیمی، تیم‌های آقایان و بانوان خراسان جنوبی به مقام سوم دست یافتند. 

وی یادآور شد: تیم خراسان جنوبی در این مسابقات متشکل از خانم‌ها حمیده محمدی، فاطمه کارگر، تکتم بهروش و سارا کیوانمهر و در بخش آقایان حامد برزگانی، جواد خیرآبادی، محمدامین ابوالحسنی و محسن تقوی در این رقابت‌ها حضور داشتند. 

 رونق رشته مینی گلف استان در سال‌های اخیر 

رئیس هیئت گلف خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رشته مینی گلف در سال‌های اخیر در خراسان جنوبی رونق گرفته و شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در این رشته ورزشی بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات مختلفی از جمله لیگ مینی گلف، جام رمضان و مسابقات مناسبتی، برگزاری دوره‌های آموزشی، اعزام تیم‌ها به مسابقات مختلف در موفقیت ورزشکاران استان نقش بسزایی داشته است. 

وی یادآور شد بدون شک، کسب این جایگاه در مسابقات کشوری، انگیزه‌ای مضاعف برای اهالی این استان خواهد بود تا با جدیت بیشتری به این رشته ورزشی جذاب بپردازند و شاهد افتخارآفرینی‌های بیشتر در آینده باشیم.

انتهای پیام/257/

دیگر خبرها

  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
  • احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از «بمب خلأ» در جنگ غزه
  • بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند!
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! (+عکس)
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • تصاویری از اجساد سالم؛ راز مومیایی خود به خود مردگان در یک منطقه چیست؟ (۱۶+)
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی