Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، محمد محسنی گفت: نفت کوره یا مازوت از منابع اولیه سوخت کشتی ها و نیروگاه هاست که پس از گذشت سه دهه، صادرات این محصول از طریق بندر شهید باهنر از سر گرفته شد.
او ابراز امیدواری کرد: با توجه به استقبال بخش خصوصی و ظرفیت بالای بندر شهید باهنر، حجم صادرات فرآورده های نفتی از این بندر چند منظوره به سایر بنادر بین المللی منطقه افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با اشاره به ظرفیت ها و زیرساخت های این بندر گفت: موقعیت ممتاز جغرافیایی بندر شهید باهنر در دسترسی به آب های آزاد جهان از طریق خلیجفارس ، اتصال به راه های بین المللی ، نزدیکی به منطقه آزاد قشم، جزایر و بنادر تجاری خلیج فارس این بندر را به پایگاهی استراتژیک و منحصر به فرد پس از بندر شهید رجایی تبدیل کرده است.
بندر شهید باهنر سومین بندر ترانزیتی کشور و یکی از قدیمی ترین بندرهای چند منظوره استان هرمزگان است.
موقعیت ممتاز جغرافیایی در دسترسی به آب های آزاد جهان از طریق خلیج فارس ، اتصال به راه های بین المللی ، نزدیکی به منطقه آزاد قشم ، جزایر و بنادر تجاری خلیج فارس این بندر را به پایگاهی استراتژیک و منحصر به فرد پس از مجتمع بندری شهید رجایی تبدیل کرده است.
همچنین از ویژگی خاص این بندر، برخورداری از آبخور 12 متر برای پهلوگیری کشتی های کنار اسکله ها در زمان جزر کامل است که پس از بنادر شهید رجایی و امام خمینی (ره) ، بالاترین آبخور را در بین بنادر کشور داراست.

402

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، آقای بهروزیان مدیر مجتمع پتروشیمی آبادان با اعلام این خبر گفت: روند تولید در پتروشیمی آبادان همانند روز‌های عادی در جریان است و کوره آسیب دیده بزودی راه اندازی می‌شود.

به گفته وی : این کوره به علت حادثه آتش سوزی روز یکشنبه نهم اردیبهشت از مدار خارج شد.

در این حادثه مقادیری کابل برق و اتصالات ابزار دقیق آتش گرفت و به کسی آسیبی نرسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد