Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مظفریان شامگاه یکشنبه با اشاره به اینکه شبکه انتقال آب سد طالقان به شهر جدید هشتگرد حدود 25 ماه پیش به صورت آزمایشی پیش بهره برداری شد، اظهار داشت: به علت یک مشکل فنی،این انتقال آب به تاخیر افتاد.
وی افزود: به طور قطع تا پایان شهریور ماه جاری ساکنان شهرجدید هشتگرد از نعمت آب آشامیدنی سد طالقان بهره مند می شوند ودراین خصوص جای نگرانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مظفریان گفت: اگر این شبکه با وجود نقص فنی به شهر جدید هشتگرد متصل شود، به طور قطع با خساراتی همراه است و باید نخست این مشکل را برطرف کرد.
معاون طرح توسعه آب منطقه ای استان البرز بیان داشت: اکنون یک مخزن 10 هزار متر مکعبی آب در شهرجدید هشتگرد آماده آبگیری شده است که با رفع مشکل فنی ، شبکه آب سد طالقان به این مخزن متصل خواهد شد.
وی افزود: در مرحله نخست 50 لیتر در ثانیه آب از سد طالقان به مخزن 10 هزار مترمکعبی شهرجدید هشتگرد انتقال می یابد و در مرحله دودم این مقدار به 150 لیتر در ثانیه می رسد.
با انتقال آب سد طالقان به شهرجدید هشتگرد، 6 هزار خانوار تحت پوشش این شبکه قرار می گیرند.
ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ روز یکشنبه در نشست شورای مسکن استان البرز، خواستار تسریع در انتقال آب سد طالقان به شهرجدید هشتگرد شد.
شهر جدید هشتگرد اکنون حدود 60 هزار نفر جمعیت دارد که اسکان جمعیت در حدود 51 هزار واحد مسکن مهر ، جمعیت این شهر درآینده از مرز500 هزار نفر خواهد گذشت.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: رویکرد این جایزه نسبت به سال گذشته متفاوت است و علاوه بر معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر به ستاد ملی جمعیت، مرحله استانی این رویداد با هدف حل بحران جمعیت و هوشیارسازی جامعه برگزار خواهد شد.
مفتح زاده افزود: سال گذشته استان مرکزی در زمره ۱۰ استان برتر در حوزه جمعیت و جوانی کشور قرار گرفت و امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی این رتبه امسال هم محقق شود.
او ادامه داد: این رویداد در هفت محور خانواده برتر، رسانه برتر، دستگاه اجرایی برتر، مدیر برتر، مؤسسات غیر دولتی برتر، نهاد مردمی برتر و نخبگان و متفکران برتر در حوزه جمعیت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • صخره‌نوردی بی‌نظیر بز‌های کوهی در طالقان (فیلم)
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب