Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد از مخالفت فرمانداری با افزایش ۹ درصدی نرخ تاکسی زرد و آژانس‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی شامگاه شنبه در نخستین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: مصوبه افزایش ۹ درصدی نرخ تاکسی‌ها توسط شورای شهر دوره چهارم مصوب شده بود که فرمانداری مخالفت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی افزود: اکنون برای افزایش نرخ ۹ درصدی نرخ تاکسی‌ها یا باید اصرار کنیم یا برای بررسی به کمیسیون مربوطه ارجاع دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، با پیشنهاد اعضای شورای شهر مصوبه افزایش نرخ تاکسی‌ها برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع داده شد.

رئیس شورای شهر بجنورد در ادامه این جلسه بر پرهیز از تشنج و شفاف‌سازی مسائل برای مردم تأکید کرد و گفت: برای شفاف‌سازی و آگاهی مردم از تمام تصمیمات شورا قرار شده سالنی برای حضور مردم در نظر گرفته شود.

محمدی همچنین با اشاره به پیاده‌روی اخیر به مناسبت سالگرد تأسیس خراسان شمالی، بیان کرد: امیدواریم برای سال‌های آینده نوع جشن از حالت پیاده‌روی خارج و به گزارش عملکرد مدیران در طول یک سال فعالیت پرداخته شود.

درآمد شهرداری بجنورد در وضعیت نامناسب قرار دارد

سرپرست شهرداری بجنورد نیز در این جلسه بابیان اینکه وضعیت درآمد شهرداری بسیار نامناسب است، گفت: تمام درآمدهای شهرداری صرف مسائل عمرانی می‌شود و برای جاری بودجه‌ای باقی نمی‌ماند.

محسن تیموزاده اظهار کرد: چنانچه اعضای شورای شهر برای کمک به شهرداری با مدیران استانی، استانداری و وزارت کشور رایزنی داشته باشند قطعاً وضعیت مالی تغییر خواهد کرد.

تیمورزاده افزود: مشکلات شهرداری همانند مسائل سیاسی با صحبت حل نمی‌شود ازاین‌رو برای گرفتن بودجه ضرورت دارد با مسئولان رایزنی کنیم.

وی بیان کرد: طی پنج ماه گذشته شهرداری روزانه ۲۰۲ میلیون تومان درآمد داشته درحالی‌که باید روزانه ۴۰۰ میلیون تومان درآمد داشته باشد.

سرپرست شهرداری بجنورد گفت: ماهانه چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان حقوق پرسنل و کارگران شهرداری می‌شود که این مبلغ با درآمد یکسان نیست.

تیمورزاده اظهار کرد: طی امسال تنها ۴۵ درصد از بودجه شهرداری بجنورد محقق شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم

در مراسمی به مناسبت روز شوراها، به اینکه ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد، تاکید شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در مراسمی به همت شورای اسلامی استان اردبیل، با حضور استاندار اردبیل، رییس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان از شوراهای برتر، اعضای شورای اسلامی و پیشکسوتان شورا تجلیل شد.

شوراها که منتخبان مردم در روستاها و شهرها هستند، خدمت به مردم در این عرصه را افتخاری بزرگ عنوان کردند .

این شوراها که پل ارتباطی میان دولت و مردم هستند نقش اساسی در پیگیری و تحقق مطالبات مردم دارند.

در این مراسم که به مناسبت روز شوراها برگزار شد، به این موضوع که ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد، تاکید شد.

استاندار اردبیل در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه شورا در پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: شوراها باید در جلب رضایتمندی مردم و تأثیرگذاری در جامعه همت ویژه داشته باشند.

سید حامد عاملی تصریح کرد: تعامل بسیار خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و مسئولان در استان برای پیشبرد اهداف توسعه استان وجود دارد که این امر در نوع خود بی‌سابقه است.

وی از پیگیری برای ارائه کارت به شوراها خبر داد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل نیز با گرامیداشت روز شورا، از تلاش و همت شورای اسلامی استان در پیگیری مطالبات مردم تشکر کرد.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو سیاست دستگاه قضایی را تعامل با مسئولان برای توسعه استان عنوان کرد و افزود: در این راستا دستگاه قضایی برای تحقق مطالبات مردم از شوراها حمایت می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شوراها بدون منت به مردم خدمت می‌کنند و این امر قابل تقدیر و قدردانی است.

رییس شورای اسلامی استان اردبیل نیز با گرامیداشت روز شورا اضافه کرد: همایش گرامیداشت روز شورا در محل سالن پارک بانوان اردبیل برگزار شد.

ابراهیم صفری بیان کرد: در این همایش از شوراهای برتر، پیشکسوتان شورا و اعضای شورا تجلیل و قدردانی شد.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: در حال حاضر سه هزار و 255 شوراها در روستاها و شهرهای استان فعالیت می‌کنند که این شوراها نقش اساسی در پیگیری مطالبات مردم دارند.

رییس شورای اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: در راستای پیگیری و تحقق مطالبات مردم جلسات و بازدیدهای مختلفی توسط شورای اسلامی استان برگزار شده و در این جلسات و بازدیدها از ظرفیت نمایندگان، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای پیگیری و تحقق مطالبات مردم استفاده شده است.

صفری گفت: توسعه و تکمیل زیرساخت‌های روستاها و شهرها اولویت اساسی است و در این راستا پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • تحقق ۱۲۴ درصدی درآمد حاصل از عوارض ساختمانی در قم
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • مخالفت مجلس با افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی
  • مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی