Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-01@12:45:03 GMT

راه ساده برای بازیابی و تعمیر اطلاعات فلش مموری

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۱۸۷۶۹

صراط: همه ما احتمالا یک فلش یا کارت حافظه داریم که بخشی از اطلاعات موردنیازمان را در آن نگهداری می‌کنیم. این اطلاعات به این دلیل در فلش مموری نگاه داشته می‌شوند که بر خلاف اطلاعات درون هاردهای اکسترنال ویا خود کامپیوتر، بیش‌تر و دفعات متعددی به آن‌ها نیاز است.

4 راه ساده برای بازیابی اطلاعات فلش مموری و مموری کارت

شاید برای شما هم رخ داده است که این اطلاعات به خاطر به زمین خوردن مموری و یا حادثه‌ای دیگر در معرض پاک شدن و یا آسیب دیدن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نباید در این مواقع به طور کلی ناامید شوید چرا که راه هایی هست که می‌توان با استفاده از آن اطلاعات مموری‌ها را ریکاوری کرد در این مطلب درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

۱ - اول از همه باید به نکات اصلی و اولیه دقت کنید. درست است که این توصیه‌ها بسیار ابتدایی به نطر می‌رسد، اما بار‌ها اتفاق افتاده است که به خاطر رعایت نشدن همین توصیه‌ها مموری‌ها کار نکرده اند. اطمینان پیدا کنید که مموری را در پورت مناسب قرار داده اید. کمی فلش یا مموری را جابجا کنید تا مطمئن شوید که به طور کامل در جایگاه قرار گرفته و یا سیستمی که به آن فلش را وصل کرده اید اتصالی ندارد.

۲ -اگر کامپیوتر فلش را شناسایی کرد، اما نتوانستید به فایل‌های آن دسترسی پیدا کنید به احتمال بسیار زیاد فایل‌ها غیرقابل استفاده شده اند. اما همیشه این طور نیست. ممکن است کامپیوتر نتوانسته باشد درایو مورد نظر را به خوبی شناسایی کرده باشد. برای حل مشکل خوانده نشدن درایو باید به منوی استارت بروید، گزینه Disk Management را انتخاب کرده و Create and format hard disk partitions را انتخاب کنید. پس از باز شدن پنجره مذکور درایو مربوط به فلش را انتخاب کرده و Change Drive Letter and Paths کلیک نمایید. از پنجره باز شده یکی دیگر از حرف‌های مربوط به درایو‌ها که پیش از این انتخاب نشده است را انتخاب کنید. اگر هم چنان نمی‌توانید به فایل‌های فلش مموری خود دسترسی داشته باشید به خواندن این متن ادامه دهید.

۳ -هم چنان ممکن است که ایراد از فایل‌های شما و یا فلش مموری شما نباشد. در این مرحله باید درایورهای ویندوز خود را چک نمایید چرا که ممکن است آن‌ها آسیب دیده باشند. برای حل این مشکل احتمالی باید دوباره درایورهای خود را نصب نمایید.

پس از آن که فلش مموری خود را درون کامپیوتر قرار دادید از منوی استارت به Device Manager بروید.به Disk Drives رفته تا فهرست همه درایور‌ها باز شوند. گزینه مربوط به فلش مموری را بزنید و آن را مطابق تصویر حذف کنید.

4 راه ساده برای بازیابی اطلاعات فلش مموری و مموری کارت

پس از این فلش مموری را خارج کرده و سیستم خود را دوباره راه اندازی کنید. وقتی ویندوز دوباره راه اندازی شد فلش مموری را درون کامپیوتر قرار دهید تا خود به خود توسط سیستم شناسایی شود. اگر هم چنان نمی‌توانید به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید راهنمایی چهارم ما را بخوانید.

۴ - اگر تا اینجای کار هم چنان نتوانسته اید به فایل‌های خود دسترسی داشته باشید، احتمالا فایل‌های شما آسیب دیده اند، اما هم چنان امید خود را از دست ندهید. از دو راه می‌توانید فلش مموری خود را چک و تعمیر کنید. شما می‌توانید از طریق Windows Explorer یا Command Prompt این کار را انجام دهید.

مورد اول نسبت به راه دوم آسان‌تر است، پس از قرار دادن فلش مموری در کامپیوتر روی درایو مربوط به آن راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید. در پنجره باز شده پس از انتخاب گزینه Tools در بخش Error Checking گزینه چک را انتخاب کنید. اگر اروری در این بخش پیدا شود پاپ آپی باز خواهد شد که در آن باید گزینه Repair drive را انتخاب کرد که با توجه به حجم درایو و نیز پیچیدگی ارور می‌تواند بیش‌تر طول بکشد.

راه دیگری که می‌توانید با استفاده از آن این فرایند را طی کنید استفاده از Command Prompt است. پس از انتخاب گزینه استارت و تایپ cmd پنجره‌ای بازخواهد شد که می‌توانید در آن chkdsk e: /r را تایپ کرده و اینتر را فشار دهید. اگر فلش مموری شما در درایو e نیست درایو مورد نظر را جایگزین آن نمایید. در انتهای این فرآیند شما می‌توانید فهرستی از خطاهای اصلاح شده را مشاهده نمایید.

اگر هم چنان نتوانسته اید مشکلات فلش مموری خود را رفع کنید می‌توانید یکی از نرم افزارهای زیر را از سایت‌های دانلود نرم افزار دانلود کرده و اجرا کنید.

TestDisk and PhotoRec

EaseUS Data Recovery Wizard

Recuva

منبع: فردا

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج

لباسشویی دستگاه جدا نشدنی در منزل است و یک روز خراب شدن آن می تواند زمان و هزینه زیادی را برای افراد بتراشد. تصور کنید برای تعمیر لباسشویی مجبور باشید که آن را جابه‌جا کنید و به یک مرکز تعمیر لباسشویی ببرید. علاوه بر زمان و هزینه ای که برای جابه‌جایی لباسشویی از شما گرفته می شود، ممکن است در طول جابه‌جایی لباسشویی نیز به جایی برخورد کند و خرابی بزرگتری را به بار آورد. چه نیازی به جابه‌جایی دارید وقتی می توانید از خدمات تعمیر لباسشویی در محل بهره مند شوید.

امروزه مجموعه های مختلفی در سراسر تهران و کرج در زمینه تعمیر لباسشویی مشغول به فعالیت است که هریک خدمات خود را به نحوی ارائه می دهد. متاسفانه در این حوزه افراد غیر منصف نیز وجود دارد که مهارت مورد نیاز را ندارند و حتی در ازای تعمیر و یا سرویس ماشین لباسشویی شما هزینه های گزافی نیز دریافت می کنند. انتخاب این نمایندگی ها می تواند مشکلات بزرگتری را نیز ایجاد کند. در این بخش می خواهیم یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر ماشین لباسشویی را به شما معرفی کنیم که پس از تعمیر از آن ها گارانتی دریافت می کنید.

ویژگی های نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی

شما می توانید به آتا سرویس به دید یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر لباسشویی در تهران نگاه کنید. آتا سرویس مرکز تعمیر لباسشویی در تمام روز های سال حتی ایام تعطیل نیز در خدمت شما عزیزان است. اصل اول در نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی صداقت است و این اصل را سرلوحه ی فعالیت خود قرار داده است. از مهمترین خدمات مجموعه آتا سرویس لوازم خانگی می توان به مورد های زیر اشاره کرد:

تعمیر دوره ای ماشین لباسشویی عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی تعمیر ماشین لباسشویی در منزل ارائه ی مشاوره ی رایگان به منظور استفاده ی صحیح ارائه دادن راه جهت بیشتر شدن طول عمر دستگاه لباسشویی ارائه دادن خدمات تعمیر لباسشویی در اسرع وقت تعمیر لباسشویی برند های خارجی و ایرانی نصب کردن انواع لباسشویی انجام تعمیرات برای برندهای مختلف لباسشویی تعمیرگاه مجاز لباسشویی در تهران

آتا سرویس یکی از نمایندگی های اصلی تعمیر و سرویس انواع برندهای لباسشویی در تهران است که با سابقه ای درخشان در تهران و کرج فعالیت خود را آغاز کرده است. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و یا اعزام تعمیرکار به محل با شماره 09196363454 تماس بگیرید و با تکنسین ها آتا سرویس در ارتباط باشید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در آتا سرویس

تعرفه ی تعمیر لباسشویی چقدر است؟ یکی از رایج ترین پرسش هایی که مشتریان از ما میپرسند تعرفه ی تعمیر ماشین لباسشویی است. در جواب این پرسش می بایست گفت که قیمت تعمیر لوازم خانگی همانند ماشین لباسشویی، به نوع و شدت خرابی و معیارهای مختلف دیگری وابسته است. به همین علت نمی توان یک قیمت مشخص را جهت تعمیر در نظر گرفت. تکنسین های آتا سرویس پیش از انجام دادن هر کاری می توانند برآورد مشخصی از اجرت تعمیرات را در اختیار شما قرار بدهند و اگر بودجه ی مورد نیاز را در اختیار داشته باشید، تعمیر ماشین لباسشویی را در اولویت قرار بدهید. در کل هزینه ی تعمیرات لباسشویی، هزینه سرسام آوری محسوب نمی شود، مگر این که قطعه ای کاربرد خود را از دست داده باشد و تکنسین مجبور به خریدن قطعه ی اصلی باشد.

تعداد زیادی از مشتریان به علت هزینه ی تعمیر ماشین لباسشویی، در اغلب مواقع خرابی های جزئی را نادیده می گیرند. اما به این نکته توجه نمی کنند که همین خرابی های کوچک می تواند در آینده به یک مشکل فنی بزرگ تبدیل بشود. در این زمان باید هزینه ی زیادی را جهت تعمیر تخصصی لباسشویی پرداخت کنید. امروزه قیمت خرید لباسشویی به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و انجام تعمیرات لباسشویی مقرون به صرفه تر است.

آتا سرویس چه برندهایی را تعمیر می کند؟

نمایندگی مجاز لباسشویی در منزل تمامی خدمات مورد نیاز شما را برای تعمیر لباسشویی ارائه می دهد تا در حد امکان بتوانید به راحتی و بدون هیچ دردسری با تکیه بر دانش فنی تکنسین های آتا سرویس مشکل را حل کنید. تعمیر لباسشویی در محل مزایای زیادی دارد که مهم ترین مزیت آن این است که نیازی به انتقال لباسشویی ندارید. همچنین شما از این مجموعه گارانتی سه ماهه دریافت می کنید تا در صورتی که مجددا به همان مشکل برخوردید بدون هزینه مشکل حل شود. برخی از برندهایی که توسط آتا سرویس تعمیر می شود به شرح زیر است:

تعمیر لباسشویی بوش تعمیر لباسشویی ال جی تعمیر لباسشویی بکو تعمیر لباسشویی سامسونگ تعمیر لباسشویی اسنوا تعمیر لباسشویی کنوود تعمیر لباسشویی آاگ

برای تعمیر یا دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره 09196363454 تماس بگیرید.

منبع: آتا سرویس

کد خبر 848090

دیگر خبرها

  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • دستبند دخترانه اسپرت، زنجیری، النگویی و ساده در زودیکا
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه