Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:15:09 GMT

عیادت رئیس کمیته ملی المپیک از حبیب کاشانی

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۱۹۴۵۶

عیادت رئیس کمیته ملی المپیک از حبیب کاشانی

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانو به نقل ازالمپيك ايران، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک عصر روز گذشته با حضور در منزل حبیب کاشانی عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران و پیشکسوت ورزش، پیگیر وضعیت سلامتی وی بعد از عمل جراحی قلب باز شد.

حبیب کاشانی عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران و پیشکسوت ورزشی که به دلیل عارضه قلبی تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت، اكنون دوران نقاهت و بهبودی کامل خود را می گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیومرث هاشمی عصر روز گذسته با حضور در منزل حبیب کاشانی پیگیر وضعیت سلامتی و مراحل درمانی وی شد و گفت: کاشانی از مدیران لایق و زحمتکش کشور در عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم بخصوص در بخش ورزش بوده و خدا را شاکریم که عمل جراحی قلب باز وی با موافقیت انجام شده است.

هاشمی ضمن آرزوی سلامتی برای پیشکسوت ورزش کشور گفت: مدیران لایقی همچون کاشانی از سرمایه های ورزش کشور بوده و به لطف الهی و دعای خیر مردم وی بزودی سلامتی کامل خود را باز یافته و با قدرت بیشتر به عرصه خدمت رسانی به مردم و کشور باز خواهد گشت.


انتهای پیام/


حضور رئیس کمیته ملی المپیک در منزل کاشانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

نشست مشترک مسئولان فدراسیون دوومیدانی با دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه مسئولان فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار و مقرر شد که این کمیته از روند برگزاری منظم اردوهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

در این نشست که  مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی حضور داشتند، مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال 1403 کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب‌تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی از سوی  کمیته المپیک جهت کسب سهمیه و حضور موفق در بازی‌های المپیک  صورت بگیرد.

مطیعی: وزارت ورزش دخالتی در انتخابات دوومیدانی ندارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عیادت سید حسن خمینی از آیت الله گرامی
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • رفتارهای نادرست در شیوه زندگی تهدیدی جدی برای سلامتی انسان
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم