Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@03:11:28 GMT

ارتش و مقاومت سوريه پشت دروازه هاي ديرالزور

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۲۰۲۲۱

خبرگزاري آريا- استاندار ديرالزور سوريه: با نزديک شدن نيروهاي ارتش، محاصره شهر ديرالزور مرکز استان در چهل و هشت ساعت آينده شکسته خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، همزمان با شکست و عقب نشيني تروريست هاي داعش ، نيروهاي ارتش سوريه و مقاومت به ورودي هاي شهر ديرالزور رسيدند.
بر اساس اين گزارش هم اکنون نيروهاي ارتش سوريه در فاصله 10 کيلومتري نيروهاي لشکر 137 در غرب دير الزور مستقر شده اند و هر نوع تحرک تروريست هاي داعش را زير نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين نيروهاي سوري مواضع تروريست هاي داعش در ديرالزور را به شدت هدف قرار داده و راه هاي امداد رساني آنان را مسدود کردند.
نيروهاي مقاومت با پشتيباني ارتش سوريه از محورهاي مختلف به سمت ديرالزور در حال پيشروي هستند.
اين در حالي است که تروريست ها دچار از هم پاشيدگي شده اند.
استاندار ديرالزور سوريه اعلام کرد: نيروهاي دولتي اين کشور طي 24 تا 48 ساعت آينده کنترل شهر ديرالزور را در دست خواهند گرفت.
همچنين در عملياتي ديگر نيروهاي ارتش و مقاومت سوريه با بستن گذرگاه هاي غير قانوني راه هاي نفوذ تروريست ها از مرز اردن به سوريه را مسدود کردند.
نيروهاي ارتش و نيروهاي هم پيمان سوريه در ادامه پيشروي هاي نظامي خود در حومه جنوب شرقي دمشق توانستند دو پاسگاه مرزي در مرز مشترک اين کشور با اردن را آزاد کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، وزیر کشور ترکیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با گروهک تروریستی داعش بازداشت کردند.

«علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه در این خصوص اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با این گروهک تروریستی بازداشت کردند.

وزیر کشور ترکیه در ایکس خبر داد که این بازداشت‌ ها طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۱۲ استان این کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • انفجار در پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه