Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛محمد جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس در جلسه ستاد میزبانی مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا در شیراز اظهار کرد: روز جمعه ۱۷ شهریور مجمع عمومی و انتخاباتی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دانش آموزی آسیا (ASFF) در شیراز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری افزود: چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا با رقابت ۷ تیم خارجی و دو تیم داخلی از ۱۷ تا ۲۵ شهریورماه به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش فارس ادامه داد: در همین روز هم افتتاحیه مسابقات در مجموعه ورزشی بعثت آموزش و پرورش در شیراز برگزار خواهد شد.

جعفری اضافه کرد: مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در دو گروه ۵ و ۴ تیمی از ۱۷ تا ۲۱ شهریور برگزار خواهد شد و مرحله نیمه نهایی و ن‌هایی نیز در روز‌های ۲۴ و ۲۵ شهریور برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: در گروه یک این رقابت‌ها تیم‌های فارس، هندوستان، تایلند، اندونزی و کره جنوبی و در گروه دوم این مسابقات تیم‌های مالزی، چین، سریلانکا وایران حضور داشته و با هم به رقابت خواهند پرداخت.

جعفری افزود: قبل از برگزاری افتتاحیه دو مسابقه فوتبال بین تیم‌های هندوستان و تایلند و تیم‌های فارس و اندونزی به ترتیب در ساعت‌های ۱۴ و ۱۶ در مجموعه ورزشی حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: در روز شنبه ۱۸ شهریور نیز در مجموعه ورزشی بعثت ابتدا از ساعت ۱۵ دیدار تیم‌های فارس وکره جنوبی و سپس در ساعت ۱۷:۱۵ دیدار تیم‌های ایران ومالزی برگزار خواهد شد

جعفری همچنین گفت: در همین روز هم در مجموعه ورزشی حافظیه ابتدا از ساعت ۱۵ دیدار تیم‌های هندوستان و اندونزی و سپس در ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه دیدار تیم‌های چین و سریلانکا برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: در روزیکشنبه ۱۹ شهریور نیز در مجموعه ورزشی حافظیه ابتدا از ساعت ۱۵ تیم‌های تایلند واندونزی وسپس درساعت ۱۷:۱۵ تیم‌های هندوستان وکره جنوبی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

جعفری گفت: در روز دوشنبه ۲۰ شهریور نیز ابتدا از ساعت ۱۵ در مجموعه ورزشی بعثت تیم‌های فارس و هندوستان و سپس در ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه تیم‌های ایران و چین با هم به رقابت خواهند پرداخت.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: در مجموعه ورزشی حافظیه در همین روز هم ابتدا از ساعت ۱۵ دیدار تیم‌های مالزی سریلانکا و سپس در ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه رقابت تیم‌های تایلند کره جنوبی برگزار خواهد شد.

جعفری ادامه داد: در روز سه شنبه ۲۱ شهریور نیز ابتدا از ساعت ۱۵ در مجموعه ورزشی بعثت تیم‌های فارس تایلند و سپس در ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه تیم‌های ایران و سریلانکا با هم به رقابت خواهند پرداخت.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش فارس افزود: در همین روز در مجموعه ورزشی حافظیه ابتدا از ساعت ۱۵ تیم‌های کره جنوبی و اندونزی و سپس در ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه تیم‌های چین و مالزی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ن

مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر برگزار می‌شود.

در پنجمین روز این مسابقات و در مرحله مقدماتی اسکیت آقایان علی دوستی و امیرمحمد دادگر در خط آتش قرار می‌گیرند.
برنامه روز پنجم مسابقات به شرح زیر است:

جمعه، ۷ اردیبهشت ماه:
مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰

دیگر خبرها

  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس