Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احسان مقدم مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اظهار داشت: سه شنبه (14 شهریور ماه) همزمان با برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی، سرویس دهی خط 5 مترو تهران تا ساعت 23 ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه خط 5 متروی تهران به دلیل انجام عملیات بهسازی تنها تا ساعت 21:30 دقیقه پذیرش مسافر دارد، ادامه داد: به دلیل برگزاری مسابقات در ساعت 19:30 دقیقه، ساعت پایانی سرویس دهی در خط 5 مترو تهران تمدید شد تا تماشاگران این دیدار ملی با خیالی آسوده بتوانند از خدمات مترو تهران استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران تصریح کرد: این شرکت آمادگی دارد تا صورت ازدحام در ایستگاه ورزشگاه آزادی، قطار فوق العاده اعزام کند.

انتهای پیام/

افزایش ساعت کاری خط 5 مترو همزمان با دیدار تیم های فوتبال ایران و سوریه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت

هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو در خط ۵ رفع شده، تردد با قطارهای عادی هم در حال انجام و شرایط در روال عادی است.

گفتنی است؛ همچنین مرکز ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرده بود؛ برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده است آتش به کابل های سیگنالینگ برسد و موجب اختلال و قطعی آن شود.

کد خبر 6093853

دیگر خبرها

  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • اوقات شرعی امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟