Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: سفرهای استانی از ابتکارات رهبر معظم انقلاب بود و ایشان همواره مقید بودند که از نزدیک به استان‌ها سفر کنند و با مشکلات و درخواست‌های مردم آشنا شوند.

لطف الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت اظهار داشت: سفرهای استانی از ابتکارات رهبر معظم انقلاب بود و ایشان همواره مقید بودند که از نزدیک به استان‌ها سفر کنند و با مشکلات و درخواست‌های مردم آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از استراتژی‌های اصلی دولت‌های نهم و دهم حضور در میان مردم و پرداختن به سفرهای استانی بود؛ این موضوع هم بروکراسی را دور می‌زند، هم ارتباط با مردم را تقویت می‌کند و هم باعث می‌شود تا مسئولان با مشکلات و چالش‌های استان‌ها از نزدیک آشنا شوند و بیشتر به مشکلات مردم توجه کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: هیچ کس نمی‌تواند منکر این شود که سفرهای استانی باعث رونق استان‌ها، حل مشکلات کشور و تسریع در امور می‌شود و مسئولان به طور واقعی مسائل را می‌بینند.

فروزنده ادامه داد: در دولت یازدهم این سفرها کمتر انجام شد و آقایان هم اذعان دارند که از این موضوع ضربه خوردند و نتوانستند آن طور که باید با مردم ارتباط برقرار کنند؛ ما امیدواریم که دولت دوازدهم این ضعف جدی را برطرف کند چرا که مردم ولی نعمت مسئولان هستند و مسئولان باید در خدمت مردم باشند.

وی تصریح کرد: مشکلات کشور ما از روزی آغاز شد که مسئولان کشور اشرافی‌گری را وارد سیستم اداری کردند در حالی که ما باید مدیرانی مثل شهید رجایی و باهنر داشته باشیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص کابینه دوازدهم اظهار داشت: کابینه خیلی قوی نیست ولی اگر از این هم قوی‌تر بود نمی‌توانست وعده‌های آقای روحانی را محقق کند چرا که اگر وعده‌های آقای روحانی را بررسی کنیم اصلا واقعی نیستند.

فروزنده افزود: تلاش روحانی این بوده که اعضای کابینه با هم هماهنگ باشند و با توجه به مشکلات اقتصادی که گریبان‌گیر جامعه است امیدواریم حداقل این هماهنگی در حوزه اقتصاد برقرار شود چرا که مهم‌ترین مانع حل مشکلات اقتصادی خود دولت است.

وی با بیان اینکه دولت در زمینه مالیات بخش خصوصی را بیچاره کرده است، گفت: دولت باید تا می‌تواند خود را از فعالیت‌های اقتصادی کنار بکشد و اجازه بدهد که بخش خصوص چرخ تولید کشور را به گردش بیاندازند و الا با شعار دادن مشکلات کشور حل نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد

معین‌الدین سعیدی با اشاره به سیل اخیر در چابهار گفت: از همان ساعات اولیه وقوع سیل مسئولان اجرایی و به ویژه شخص استاندار و وزیر کشور و رئیس سازمان راهداری کنار مردم سیل‌زده بودند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور مسئولان اجرایی کنار سیل‌زدگان چابهار باعث دلگرمی مردم شد و ارائه خدمات از سوی مسئولان به سیل‌زدگان جای قدردانی دارد.

سعیدی افزود: مشکلات در اثر تخریب زیرساخت‌های آب و برق و راه بسیار بیشتر شده و ارائه خدمات به سیل زدگان با مشکلات زیادی همراه است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت نیرو تلاش بسیاری را برای مهار آب‌های مرزی انجام می‌دهد اما باز هم بخشی از این آب‌ها به دریا می‌ریزد.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشاورزان از سیل اخیر خسارات زیادی دیده‌اند و باید برای جبران خسارات وارد شده به زیرساخت‌ها بودجه اعتباری در نظر بگیریم.

سعیدی افزود: درست است که حجم تخریب‌ها در سیل اخیر بسیار زیاد بود اما مسئولان تلاش‌های خود را برای خدمت رسانی به سیل‌زدگان داشتند که از آنها سپاسگزاری می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • نقش مشکوک ویراستی در ویترین سازی برای مسئولان
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • حمله تند حسین شریعتمداری به مهدی فضائلی: رهبری سخنگو ندارد
  • رهبری سخنگو ندارد؛ شما از چه موضعی توییت کرده‌اید؟
  • حمله حسین شریعتمداری به مهدی فضائلی: رهبری سخنگو ندارد؛ شما از چه موضعی توییت کرده‌اید؟
  • حمله حسین شریعتمداری به مهدی فضائلی: رهبری سخنگو ندارد؛ شما از چه موضعی توییت کرده اید؟