Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@14:53:12 GMT

پخش «یک روز دیگر» احمد نجفی از مهر ماه

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۲۲۱۴۵

سری جدید برنامه «یک روز دیگر» با اجرای احمد نجفی از مهر ماه روی آنتن می‌رود؛ سری اول این برنامه مسائل هنری و اجتماعی را دنبال می‌کرد اما در سری جدید، «یک روز دیگر» به دنبال موضوعات اقتصادی است.

تهیه‌کننده برنامه «یک روز دیگر» با اعلام این خبر که در حال ضبط برنامه هستیم و از مهر ماه پخش خواهیم داشت، به ایسنا گفت: برنامه «یک روز دیگر» با موضوع اقتصادی و کارآفرینی و اجرای احمد نجفی (بازیگر) از مهر ماه در قالب ۱۳ قسمت به روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش داوودی ادامه داد: این برنامه تولیدی از مهر ماه، جمعه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه «پنج» سیما پخش خواهد شد.

این تهیه‌کننده درباره تفاوت سری اول و دوم برنامه «یک روز دیگر» اظهار کرد: مهمانان سری اول این برنامه که در عید پخش شد، هنرمندان بودند. ما در سری اول این برنامه با هنرمندان گفت‌وگو انجام دادیم و مسائل هنری و اجتماعی را دنبال کردیم اما رویکرد سری دوم برنامه ما کارآفرینی و مسائل اقتصادی است.

او با اشاره به مهمانان سری دوم برنامه «یک روز دیگر» افزود: بخشی از مهمانان ما کارآفرینان موفق کشور هستند که آن‌ها را دعوت می‌کنیم تا از تجربیاتشان بهره بگیریم و به مردم منتقل کنیم؛ کارآفرینانی که بیشتر تولید و انتقال علم می‌کنند. همچنین بخش دیگر مهمانان ما مسؤولان حوزه اقتصادی کشور هستند مانند وزیر اقتصاد، رییس کل بانک مرکزی، موسسات و بنگاه‌های اقتصادی مالی دولت و ... .

آرش داوودی گفت: زمانی که کارآفرینی با چالش مواجه می‌شود باید در برنامه مطرح و پاسخ داده شود. همچنین زمانی که کارآفرینی موفق می‌شود نتیجه یک کار گروهی است. برنامه «یک روز دیگر» هر دو مساله را دنبال می‌کند.

او در پایان اعلام کرد، سری سوم برنامه «یک روز دیگر» نیز در شبکه پنج سیما تولید خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،   تبیین مسائل اقتصادی کشور موضوع این برنامه است.

این برنامه شنبه تا چهارشنبه به مدت ۷۰ دقیقه پخش می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است