Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش>کشتی و رزمی - همشهری آنلاین:
اولین دوره مسابقات سبک شین رزم کاراته در بخش بانوان برگزار شد و تیم مرکزی در رده پایه و تیم خوزستان در رده بزرگسالان به مقام قهرمانی رسیدند.

به گزارش سايت فدراسيون كاراته، اولین دوره مسابقات بانوان کاراته سبك شین رزم ذوالفقار 10 شهریور در استان مرکزی با حضور300 شرکت‌کننده از استان‌های تهران، مرکزی، قم، خوزستان، البرز، لرستان و شهرهای استان مرکزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان تيم استان مرکزی اول شد، تيم لرستان در رده دوم قرار گرفت و تيم مرکزی ب کزاز در جاي سوم ايستاد.

در بخش بزرگسالان هم تيم خوزستان عنوان قهرماني را كسب كرد، تيم خنداب مرکزی و قم دوم و سوم شدند.

کاپ اخلاق اين دوره از رقابت‌ها هم به تيم البرز رسيد.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در این جشنواره که در ۸ هزار مدرسه برگزار شد،   ۴۰۰ هزار دانش آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه استان حضور داشتند.

عبدالله حبیبی افزود: از میان این دانش آموزان ۲۰۰ هزار نفر برای مسابقات منطقه‌ای قرآن و عترت که در سه شهرستان ایذه، شوش و امیدیه برگزار شد با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در جشنواره نخبگان قرآنی که امروز برگزار شد از مرحله‌ای   منطقه‌ای ۵۵۰ نفر از سراسر استان راه یافتند که از میان آنها ۱۷۴ نفر برای شرکت در کارگاه‌های تخصصی انتخاب می‌شوند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: پس از برگزاری این کارگاه‌ها ۷۰ نفر انتخاب و در مسابقات کشوری قرآن و عترت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد