Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، نخستین نشست خبری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست صبح امروز در پردیسان برگزار شد. عیسی کلانتری در این نشست خبری با اشاره به نقش رسانه ها در حفظ محیط زیست گفت: در این سالها که در حاشیه محیط زیست بودم از غیرت و تعصب خبرنگاران محیط زیست خوشم می امد. بخشی از دوستداران واقعی محیط زیست خبرنگاران این حوزه هستند و باید از لحاظ علمی به آنها کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ۳ هزار محیط بان امکان حفاظت از حیات وحش وسیع کشور را ندارند و همه خانواده ها باید محیط بان باشند. می گویند کار فرهنگی زمانبر است اما زمانش زیاد نیست. در شهر بیرجند فرهنگی عمومی به شکلی است که یک زباله روی زمین ریخته نمی شود.

رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به موضوع آب گفت: در حال حاضر موضوع نخست کشور باید آب و کمبود ان باشد. ما نباید مسئله مهمی مانند آب را قربانی یوزپلنگ کنیم. اگرچه هر دو دارای اهمیت هستند. خطر آب نه کشور که تاریخ هفت هزار ساله آن را تهدید می کند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان قطب مدیریت پسماند در کشور است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در دهه ۸۰ تنها یک جداسازی پسماند خشک در کارخانه پسماند اصفهان انجام می‌شد، اما امروز به جایی رسیده که می‌توان ادعا کرد یک قطب مدیریت پسماند در کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا لاهیجان‌زاده امروز_چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در سی‌ودومین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اظهار کرد: در دهه ۸۰ تنها یک جداسازی پسماند خشک در کارخانه پسماند اصفهان انجام می‌شد و تا حدودی کود کمپوست تولید می‌شد که کیفیت لازم را نداشت، اما امروز به جایی رسیده که می‌توان ادعا کرد یک قطب مدیریت پسماند در کشور است.

وی افزود: سال‌ها پیش ۸۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی پسماند مجاز در کشور بود که در حال حاضر بسیار بالاتر رفته است، البته بخشی از اسناد به‌صورت غیر قانونی مدیریت می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان تصریح کرد: مدیریت پسماند یک صنعت در کشور است که می‌تواند علاوه بر حفاظت از محیط زیست در اشتغال نیز مؤثر باشد.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751659

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف رسیدگی به مشکلات
  • ضرورت تغییر رویکردهای محیط زیستی در مسیر توسعه دریامحور
  • ملاقات مردمی رییس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف رسیدگی به مشکلات
  • اصفهان قطب مدیریت پسماند در کشور است
  • هشت شکارچی متخلف حیات وحش گچساران دستگیر شدند
  • سازمان محیط زیست عزم خود را برای تحقق شعار سال جزم کرده است
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده