Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه شهید حججی نمونه جوان تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی است گفت: حیات و ممات شهید حججی پر برکت است و وی حسینی زندگی کرد و حسینی نیز شهید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴،اظهار کرد: شهید حججی نشان داد که حتی ۱۲۰۰ سال بعد از قیام امام حسین (ع) می‌توان حسینی زندگی کرد و حسینی شهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از حدود سال ۲۰۰۰ نظام حاکم بر آمریکا به این نتیجه رسید که باید دست به کشورگشایی و توسل به‌زور بزند و یک منطقه استراتژیک را در جهان تحت تسلط خودش درآورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان ادامه داد: منطقه‌ خاورمیانه برای آن‌ها این وزن را دارد و از اهمیت خاصی برخوردار است،خاورمیانه در چنگال آمریکا قرار گیرد باید مقاومتی که در منطقه به وجود آمد شکست بخورد.

حجت الاسلام متین با بیان اینکه شهید حججی نمونه جوان تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی است گفت: حیات و ممات شهید حججی پر برکت است و وی حسینی زندگی کرد و حسینی نیز شهید شد.

*استکبار جهانی به دنبال شکست مقاومت و بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه است

وی اظهار داشت: داعش مخفف کلمه دولت اسلامی عراق و شام است یعنی استکبار جهانی می‌خواهد این جنایات را به اسم اسلام تمام کند و با حمله به سوریه یک بازی جدید راه انداخته است و هدف، شکست مقاومت و بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان در ادامه افزود: استکبار برای اینکه بتواند نظام ایران را ساقط کند دو سناریو را طراحی کرد، اول با اشتباه محاسباتی ایران را در مبارزه با ظالمان، فلج و زمین‌گیر کند، دوم با تحریم اقتصادی سعی کردند در بین مردم تردید ایجاد کنند.

حجت الاسلام متین گفت: انگلیس و آمریکا درصدد تجزیه ایران هستند و قصد دارند جبهه مقاومت و انقلابی ایران را تضعیف کنند.

*آمریکا توان مقابله با رزمندگان شهادت طلب ایرانی را نداشته و ندارد

وی گفت: فرزندان این ملت برای شهادت از یکدیگر سبقت می‌گیرند و برای رفتن به میدان شهادت اشک می‌ریزند، آمریکا توان مقابله با رزمندگان شهادت طلب ایرانی را نداشته و ندارد و محسن حججی نمونه جوان تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی است و شهادت او نحوه حیات جوانان انقلاب را به خوبی ترسیم کرد.

حجت الاسلام متین تصریح کرد: شهادت‌ امثال محسن حججی نشانه مهمی برای حکومت های سلطه است تا بدانند که جوانان این مرز و بوم این چنین پای ارزش‌های اسلام و انقلاب ایستاده اند.

*شهید حججی الگوی تمام‌ روحیه رزمندگی و جهاد

وی با بیان اینکه بزرگداشت شهید حججی ترویج روحیه رزمندگی است، بیان کرد: محسن حججی الگوی تمام‌ روحیه رزمندگی و جهاد است، این شهید در اردوهای سازندگی جهادی علاوه بر فعالیت عمرانی، در حوزه فرهنگی نیز دست به اقدامات جهادی می‌زد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان افزود: الگو و منش و روحیه جهادی این شهید بزرگوار سرلوحه مسئولان ما باشد چرا که این روحیه با تقوا، ایثار و فداکاری به دست می آید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا حسنی آهنگر در نشست با رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) اظهار کرد: هدف ما دستیابی به مکتب دانشگاهی تراز انقلاب اسلامی بوده که مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب که همان قرائت اسلام ناب است.

وی با بیان اینکه ۱۵ سالی است در این حوزه را کار کردیم، گفت: الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم و در دو برنامه پنج‌ساله این الگو را پیاده‌سازی کردیم که مورد توجه ریاست‌جمهور قرار گرفت. بعد از گزارش‌های وزیر علوم و معاون اول ریاست‌جمهوری ایشان متقاعد شدند که بیایند دانشگاه را از نزدیک ببینند.

رئیس دانشگاه جامع امام‌حسین (ع) با اشاره به ضرورت نگاه راهبردی به شهر، استان، منطقه و جهان گفت: تمدن‌سازی اسلامی بر دو محور تربیت انسان‌های تراز تمدنی و تولید علم، فناوری و محصولات فن‌آورانه مبتنی بر نظریه‌پردازی شکل می‌گیرد که هر دو امر یادشده محصول و خروجی دانشگاه‌ها است.

حسنی‌آهنگر با بیان اینکه دانشگاه‌های ما در حوزه امنیتی-دفاعی فوق‌العاده درخشیدند، گفت: وعده صادق اتفاق خیلی‌بزرگی بود، چرا که به ۴ کشور صاحب سلاح اتمی شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی حمله کردیم و فقط رژیم اسرائیل را نزدیم.

وی اضافه کرد: از جایی که نخستین پهپاد ما بلند شد، بیش از ۱۰۰ هواپیمای مختلف از جمله F-15، F-16 و F-35 در آسمان سوریه، عراق، اردن تا رژیم صهیونیستی بالای سر این پهپادها بودند. ناوهای جنگی در مسیر خلیج فارس، دریای عمان تا دریای سرخ بودند و سامانه‌های پدافندی فعال داشتند و با وجود اینکه آماده بودند، این عملیات صورت گرفت.

رئیس دانشگاه امام‌حسین (ع) جرئت اقدام و حمله به آمریکا را از ویژگی‌های انحصاری عملیات وعده صادق دانست و گفت: روس‌ها در ادوار مختلف جنگ سرد هیچ‌گاه جرئت حمله به آمریکا نداشتند و خود این اتفاق خیلی‌بزرگی است. به این ترتیب عملیات وعده صادق نقطه عطف ما برای تبدیل شدن به یک قدرت بین‌المللی و جهانی بود.

حسنی‌آهنگر افزود: در نتیجه این عملیات جهان ما را به عنوان قدرت برتر پذیرفت و پیام‌های بعد از این عملیات و اتفاقات بعد از آن نشانگر همین موضوع است. سایر ابرقدرت‌ها این نقاط عطف را مانند ما طی کرده بودند و وعده صادق ما را به مرز قدرت بین‌المللی رساند.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از این قدرت کار فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها بوده که پیشتر زیر نظر سردار حسن تهرانی‌مقدم و امروز زیر نظر سردار حاجی‌زاده فعالیت می‌کنند. البته بر اساس داشتن کرسی‌های نخبگی می‌خواهیم به قدرت بین‌المللی برسیم و دنبال کشورگشایی نیستیم.

رئیس دانشگاه امام‌حسین (ع) گفت: نظام رتبه‌بندی دانشگاهی جهانی را آمریکایی‌ها طراحی کردند، برای هدایت مدیریت دانش در جهان است که نظام سلطه طراحی کرده و برای خودشان نظام فاخری است تا بتوانند با منطق خودشان بر جهان تسلط پیدا کنند.

حسنی آهنگر اضافه کرد: در دانشگاه امام حسین (ع) تلاش کردیم از این فضا خارج شویم و آینده جدیدی را خودمان کشف و ترسیم کنیم که مطالبه مقام معظم رهبری است. می‌کوشیم نظام مسائل انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران را در حراست از انقلاب اسلامی استخراج کنیم.

کد خبر 6092331

دیگر خبرها

  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری فرقان انقلاب بود
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش