Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز - معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش فارس، برنامه‌های مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره‌ی مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا (ASFF) در شیراز را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد جعفری، گفت: صبح جمعه ۱۷ شهریور مجمع عمومی و انتخاباتی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دانش‌آموزی و بعداز ظهر جمعه مراسم افتتاحیه و آغاز رقابت‌ها را در برنامه خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری با بیان اینکه چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال دانش‌آموزان آسیا با رقابت ۷ تیم خارجی و دو تیم داخلی از ۱۷ الی ۲۵ شهریورماه به میزبانی شیرازبرگزار خواهد شد؛ گفت: مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در دوگروه چهار و پنج تیمی از روز ۱۷ شهریور آغاز می‌شود و مرحله ۵ و۴ تیمی از۱۷ الی۲۱ شهریور برگزار خواهد شد و مراحل نیمه نهایی و نهایی نیز در روزهای ۲۳ و۲۴ شهریور برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: در گروه یک این رقابت‌ها تیم‌های فارس، هندوستان، تایلند، اندونزی و کره جنوبی و در گروه دو تیم‌های مالزی، چین، سریلانکا و ایران با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: قبل از برگزاری افتتاحیه دو مسابقه فوتبال بین تیم‌های هندوستان و تایلند و تیم‌های فارس و اندونزی به ترتیب در ساعت‌های ۱۴ و۱۶ درمجموعه ورزشی حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش فارس همچنین گفت: در روزشنبه ۱۸ شهریور نیز در مجموعه ورزشی بعثت ابتدا از ساعت ۱۵ دیدار تیم‌های فارس و کره جنوبی و سپس در ساعت ۱۷:۱۵دیدار تیم‌های ایران ومالزی برگزار خواهد شد.

جعفری همچنین گفت: در همین روز هم در مجموعه ورزشی حافظیه ابتدا از ساعت ۱۵ دیدار تیم‌های هندوستان و اندونزی و سپس در ساعت ۱۷:۱۵ دیدار تیم های چین وسریلانکا برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: در روز یکشنبه۱۹ شهریور نیز در مجموعه ورزشی حافظیه ابتدا از ساعت ۱۵ تیم‌های تایلند و اندونزی و سپس در ساعت۱۷:۱۵ تیم های هندوستان و کره جنوبی با هم رقابت می‌کنند.

وی گفت: دوشنبه۲۰ شهریور نیز ابتدا از ساعت ۱۵ در مجموعه ورزشی بعثت تیم‌های فارس وهندوستان وسپس درساعت۱۷:۱۵ تیم‌های ایران و چین به مصاف هم می‌روند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش فارس همچنین گفت: در مجموعه ورزشی حافظیه در همین روز ابتدا از ساعت ۱۵ دیدار تیم‌های مالزی سریلانکا وسپس درساعت۱۷:۱۵رقابت تیم‌های تایلند و کره جنوبی برگزار خواهد شد .

جعفری همچنین گفت: سه شنبه ۲۱ شهریور نیز ابتدا از ساعت ۱۵ درمجموعه ورزشی بعثت تیم‌های فارس و تایلند و سپس از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه تیم‌های ایران و سریلانکا با هم رقابت می‌کنند.

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش فارس همچنین گفت: سه‌شنبه ۲۱ شهریور و به شکل همزمان در مجموعه ورزشی حافظیه از ساعت ۱۵ تیم‌های کره جنوبی و اندونزی و سپس از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه تیم‌های چین و مالزی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود

استاندار همدان گفت: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود تا فارغ‌التحصیلان مهارت‌آموز در تخصص خود به کار گرفته شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیین بزرگداشت مقام معلم باحضور استاندار همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان و فرهنگیان در فامنین برگزار شد.

این آیین در راستای تجلیل و تکریم از مقام شامخ معلم باحضور 750 نفر از فرهنگیان این شهرستان (600 شاغل و 150 بازنشسته) برگزار شد.

استاندار همدان در این مراسم در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان فامنین با تاکید بر اینکه اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش‌و‌پرورش سرمایه‌گذاری کند اظهار داشت: معلمان جایگاه و نقش اثرگذاری در زندگی دانش آموزان دارند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) با این عنوان که "هرکس به من کلمه‌ای بیاموزد مرا بنده خود کرده است" گفت: همین جمله مهم و ارزشمند جایگاه والای معلم را بر همگان آشکار می‌سازد.

قاسمی فرزاد بیان کرد: سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش نسلی همانند 36 هزار دانش‌آموز شهید و 4 هزار معلم شهید را تحویل جامعه می‌دهد که در راه ایران‌ و انقلاب اسلامی جان خود را هدیه کردند.

استاندار همدان با بیان اینکه آموزش و پرورش محلی است که می‌تواند بین دانش‌آموزان تعادل ایجاد کند عنوان کرد: سطح فرهنگ‌، بینش‌ و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است و دانش‌آموزان با ورود به مدرسه دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را نهادینه و منتقل می‌کنند.

قاسمی فرزاد از حضور خیران در ساخت مدارس تقدیر کرد و در بخش دیگری از سخنان خود افزود: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود تا فارغ‌التحصیلان مهارت‌آموز در تخصص خود به کار گرفته شوند.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: دولت توان و تلاش خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه‌ ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

‌انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری