Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بر لزوم نظارت بنیاد مسکن آذربایجان شرقی بر ساخت اصولی واحدهای زلزله زده شربیان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله مهدیان معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به همراه جودی مدیر کل بازسازی و باباپور مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی دوشنبه از مناطق زلزله زده روستای ایوق از توابع شهر شربیان سراب بازدید کرده و در جریان روند خدمات‌رسانی، آواربرداری و بازسازی خانه‌های تخریب شده پس از زلزله اخیر ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ ریشتری این روستا قرار گرفتند.

بنیاد مسکن بر ساخت اصولی واحدهای زلزله زده شربیان نظارت داشته باشد

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ضمن ابراز تاسف از بروز این زلزله و خسارات آن در برخی مناطق شهری و روستایی آذربایجان شرقی اظهار داشت: اقدام به موقع بنیاد مسکن استان در آواربرداری و تشکیل پرونده در روستاهای مورد هدف قابل تقدیر بوده است.

عزیزالله مهدیان تاکید کرد: از ناظران نظام فنی روستایی انتظار داریم تمام توان خویش را در جهت ساخت اصولی واحدها به کار گیرند و بنیاد مسکن آذربایجان شرقی نیز باید نظارت عالیه از واحدهای در حال ساخت در بالاترین سطح داشته اباشد.

سیمان رایگان در اختیار مردم زلزله زده ایوق قرار می گیرد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این بازدید گفت: بعداز حادثه اخیر زلزله شربیان و به ویژه روستای بیشتر آسیب دیده ایوق تاکنون اکیپ ماشین آلات بنیاد مسکن کار آوار برداری ۱۵۰ واحد مسکونی را به اتمام رسانده است.

حافظ باباپور در ادامه خاطر نشان کرد: نزدیک به ۳۰۰ واحد آوار برداری واحدهای دامی وانباری نیز انجام شده که پی کنی این واحدها نیز شروع شده است.

وی افزود: قرار بر این شده که با حمایت مسئولین کشوری سیمان رایگان در اختیار مردم زلزله زده ایوق قرار گرفته شود و برای هر واحد ۱۲۰ کیسه سیمان تحویل خواهد شد.

پرداخت ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات برای نوسازی واحدهای آسیب دیده

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در خصوص اعطای تسهیلات برای نوسازی و بازسازی واحدهای آسیب دیده نیز اظهار کرد: برای هر واحد مسکونی ۲۰۰ میلیون ریال وام کم بهره با سود چهار درصد و ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض آماده پرداخت است.

باباپور خاطر نشان کرد: هر خانواده که با تشخیص کارشناسان بنیاد مسکن کم دوام وبی دوام هستند و خانه هایشان در دیگر روستاهای اطراف بر اثر این زلزله آسیب دیده اند نیز تخریب گردیده و مجددا نوسازی و مقاوم سازی خواهد شد.

گفتنی است در پایان این بازدید جلسه‌ای با حضور معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن استان، فرماندار شهرستان سراب، بخشدار مهربان، مدیر بنیاد مسکن شهرستان سراب و جمعی دیگر از مسؤولان در ستاد بازسازی تشکیل شد و با ارائه گزارش‌ از اقدام‌های صورت گرفته، تصمیمات لازم در خصوص سرعت بخشیدن به روند خدمات‌رسانی شایسته همچنین تسریع در روند آواربرداری، آماده‌سازی و بازسازی مسکن تخریب شده اتخاذ شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی

با حضور وزیر راه و شهرسازی‌، هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی‌، هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد و همچنین عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی نیز در استان آغاز شد.

فرایند آماده‌سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب با حضور وزیر کلید خواهد خورد.

افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ‌زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت دو هزار و ۵۲۴ متر مربع و برآورد اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

به گزارش ایمنا، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

بازدید از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه، افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند و بازدید از کمربندی ایلخچی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه بذرپاش به آذربایجان شرقی است.

وزیر راه شهرسازی و معاونان وی امروز همچنین در جلسه شورای کاهش تصادفات رانندگی و شورای مسکن استان شرکت می‌کنند و پس از آن از ترمینال در دست ساخت شماره ۲ فرودگاه تبریز بازدید خواهند کرد.

کد خبر 748039

دیگر خبرها

  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها