Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال در حالی جمعه به مصاف گل گهر می رود که چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و این موضوع کار علیمنصور را سخت می کند.

امید ابراهیمی

این بازیکن پس از رهایی از بند مصدومیت با قدرت در تمرینات آبی پوشان شرکت کرد و این نوید را به کادرفنی داد که می تواند به زودی برای استقلال به میدان برود اما او روز گذشته مجددا مصدوم و خانه نشین شد تا وضعیتش مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به طور حتم غایب بازی اول استقلال مقابل گل گهر خواهدبود.

امید ابراهیمی در این مدت با تاکید کارلوس کی روش در کیلینیک تیم ملی مشغول مداوای مصدومیتش بوده است اما فشار تمرینات و البته فیزیوتراپی باعث شده او هم مثل میلاد زکی پور مصدومیتش تشدید بشود.

میلاد زکی پور

میلاد زکی پور که از ناحیه دوقلو پا دچار مصدومیت شد نمی تواند مقابل گل گهر به میدان برود.او بر اساس نظر پزشکان فیزیوتراپی می کند تا شرایطش به حالت اولیه باز گردد و از چند هفته دیگر به ترکیب استقلال بازخواهد گشت.

مدافع آبی ها بازی استقلال برابر تراکتورسازی و سایپا را از دست داده بود و در بازی با پدیده هم که دوباره به ترکیب استقلال برگشت از همین نقطه مصدوم شده است و نمی تواند برابر گل گهر بازی کند.

مجید حسینی

مجید حسینی هم همانند زکی پور در بازی با پدیده عضله پشت ساقش مصدوم شده است و احتمالا او هم به بازی با گل گهر نخواهد رسید. قرار است کادر پزشکی استقلال روز سه شنبه از این بازیکن تست پزشکی بگیرد و اگر مصدومیتش برطرف شده باشد در ترکیب استقلال قرارخواهد گیرد.

پژمان منتظری

پژمان منتظری بعد از خط خوردن از لیست تیم ملی در تمرین استقلال استخوان ترقوه اش شکست و مجبور شد کتف خود را زیر تیغ جراحی بسپرد به همین خاطر این بازیکن باید نزدیک به 3 ماه دیگر در خانه استراحت کند تا شرایط اولیه خود را بدست آورد.

منتظری بدون شک چند هفته از ترکیب استقلال دور خواهد بود و در باز با گل گهر سیرجان هم غایب است.

سجاد شهباززاده

دوران نقاهت شهباززاده 4 هفته تخمین زده شده است که 2 هفته آن سپری شده است و با این حساب او می تواند دو هفته دیگر به تمرینات برگردد.
البته پیش بینی می شود شهباززاده در بازگشت به میادین چند روز نیاز به حضور مداوم در تمرینات داشته باشد و بعد از آن می تواند برای استقلال بازی کند.

با این حساب مهاجم کلاسیک آبی ها به بازی با گل گهر سیرجان نخواهد رسید.

جابر انصاری

مهاجم استقلال در جریان تمرینات استقلال دچار مصدومیت شد و این احتمال وجود دارد که این بازیکن در بازی با گل گهر سیرجان موفق نشود تا در ترکیب تیمش قرارگیرد.این بازیکن روز گذشته درد شدیدی داشت و نتوانست تیم را در ادامه تمرینات همراهی کند.

سرور جپاروف

این بازیکن هرچند مشکلی برای همراهی استقلالی ها ندارد اما وی به دلیل حضور در ترکیب تیم ملی ازبکستان احتمال دارد که در بازی با گل گهر سیرجان به میدان نرود.

جپاروف باید فردا با ازبکستان به مصاف کره برود و بدون شک او در ترکیب اصلی قراردارد و با توجه به خستگی این بازیکن احتمال دارد منصوریان به ملی پوش استقلال استراحت دهد.

600

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای پاری سن ژرمن: احتمال غیبت نونو مندس در تقابل با دورتموند

ممکن است لوییز انریکه مدافع چپ جوان خود را در تقابل با دورتموند در اختیار نداشته باشد

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بوروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (چهارشنبه) در استادیوم زیگنال ایدونا پارک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش اکیپ، این احتمال وجود دارد که نونو مندس به دلیل آسیب‌دیدگی، در تقابل امشب غایب باشد. این مدافع پرتغالی که در فصل جاری متحمل مصدومیت‌های زیادی شده، تمرینات روز سه‌شنبه تیمش را نصفه و نیمه رها کرد و نتوانست آن را به طور کامل پشت سر بگذارد. هنوز نوع و شدت مصدومیت نونو مندس مشخص نیست و در نتیجه، حضور او در تقابل حیاتی پاریسی‌ها برابر دورتموند در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در صورت غیبت مندس، لوییز انریکه مجبور است از لوکاس برالدو یا لوکاس هرناندز در پست دفاع چپ استفاده کند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • خبر بد برای پاری سن ژرمن: احتمال غیبت نونو مندس در تقابل با دورتموند
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد