Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۰ نفر از کارکنان دادگستری شهرستان خرامه در مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضاییه و سازمان های تابعه مقام های مختلفی را کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای خرامه، محمدعلی یعقوبی رییس دادگستری شهرستان خرامه اظهار داشت: پنجمین دوره مسابقات قران کریم قوه قضاییه در مرحله استانی با حضور بیش از 1350 نفر از کارکنان دادگستری، شورای حل اختلاف، سازمان زندانها، اداره ثبت اسناد، پزشکی قانونی و سازمان های تابعه و خانواده قضات و کارمندان در شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال حضور کارکنان دادگستری شهرستان و خانواده های آنها رشد چشمگیری نسبت به سالهای گذاشته داشت به طوری که حضور اکثریت قضات و کارمندان خرامه در مرحله شهرستان این دوره از مسابقات نشان دهنده اهمیت دادن کارکنان و خانواده انها به قران ومعارف است.

یعقوبی ادامه داد: در رشته مفاهیم سید علی زارعی، جمال کاظمی، آرزو مرادی و جمیله بذرافکن در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم، احسان بذرگر، مرتضی شبانی و خانم گاوکانی در رشته ترتیل، مجید غلامی و اقای رحیمی در رشته قرائت، عبدالخالق دهقانی در رشته حفظ 10 جزء، محمد پیمانی در رشته اذان، سجاد کرمزاده و محمد ایزدی و همچنین در گروه خانواده زینب بذرگر در رشته قرائت و در گروه فرزندان زیر شانزده سال علی دهقانی در رشته تفسیر، حسین غلامی در رشته حفظ و محمد مهدی مسرور در رشته قرائت زیر 16 سال از مرحله شهرستان به مرحله مسابقات استانی راه پیدا کردند که مورد تقدیر مسول برگزاری مسابقات استانی قرار گرفت.

رییس دادگستری شهرستان خرامه بیان داشت: در این دوره از مسابقات محمد پیمانی مقام اول در رشته حفظ 10 جزء و احسان بذرگر مقام دوم رشته حفظ موضوعی و اقای محمد مهدی مسرور مقام سوم قرائت زیر 16 سال را کسب کردند که محمد پیمانی و احسان بذرگر به مسابقات منطقه ای راه یافتند.

وی در پایان اضافه کرد: معاونت فرهنگی دادگستری شهرستان خرامه با برگزاری جلسات مستمر هفتگی قران در روزهای دوشنبه و دعای پرفیض زیارت عاشورا در پنج شنبه ها در ساعات غیراداری و برنامه های متنوع دیگر توانسته است با کسب بیشترین مقام در حوزه مسابقات فرهنگی و قرآنی جزء سه حوزه برتر فرهنگی و قرانی در سطح استان فارس قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش آستان سید محمد مراغه در طرح آرامش بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی توکلی افزود: این امامزاده از سوی قرارگاه آرامش بهاری و ضیافت الهی به علت اجرای برنامه‌های قرآنی و برپایی نمازجماعت در ایام تعطیلات نوروز، جزو ۵ امام زاده نمونه کشور معرفی شده است.

وی اضافه کرد: طبق ارزیابی قرارگاه، آرامش بهاری و ضیافت الهی آستان امامزاده‌های سید صدرالدین در اردبیل، سید محمد مراغه، ناصریاسر طرقبه، بی بی حکیمه کچساران، اسماعیل فسا ایام نوروز امسال در زمینه قرآن و نمازجماعت خوش درخشیده اند.

به گفته رئیس اوقاف و امور خیریه مراغه، همزمان با عید نوروز و ماه مبارک رمضان طرح آرامش بهاری، جزء خوانی قرآن، نماز‌های صبح، ظهر، مغرب و عشا در این امامزاده برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: به خاطر استقبال شهروندان، نماز مغرب و عشا در این امام زاده یک نوبت همزمان موقع اذان همراه با افطاری ساده اقامه و نوبت دوم نیز یک ساعت پس از اذان اقامه می‌شود.

توکلی، افزود: آیین استقبال از نوروز ۱۴۰۳ نیز در آستان امامزاده سید محمد شهر مراغه برگزار شد.

وی در ادامه گفت: سال گذشته آستان امامزاده سید محمد مراغه رتبه نخست فعالیت‌های قرآنی جشنواره سلاله را در کشور کسب کرد.

رئیس اوقاف و امور خیریه مراغه افزود: در طول سال بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و قرآنی در آستان امامزاده سید محمد مراغه اجرا می‌شود.

امامزاده سید محمد مراغه از نوادگان حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) است.

دیگر خبرها

  • تضعیف اعتقادات جوانان از اهداف امروز دشمنان است
  • جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان است
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در هیرمند
  • مراسم جزءخوانی قرآن کریم در روستای ده محمد به مناسبت ماه رمضان + فیلم
  • درخشش آستان سید محمد مراغه در طرح آرامش بهاری
  • محفل انس با قرآن کریم در شهرستان دلفان برگزار شد
  • محفل انس با قرآن کریم در ازنا برگزار شد
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • جمع خوانی قرآن در ساوه
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود