Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@17:29:17 GMT

256 شطرنج باز دختر روبروی هم نشستند+عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۲۳۲۲۱

256 شطرنج باز دختر روبروی هم نشستند+عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجتبی ابراهیمی دبیر هیأت شطرنج مازندران در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص مسابقات شطرنج قهرمانی دختران زیر 18 سال کشور که در هتل نوید ساری در حال برگزاری است، گفت: دور سوم مسابقات پایان یافته و از ساعت 5 عصر امروز دور چهارم مسابقات آغاز می شود. در این دوره از مسابقات 256 نفر از 19 استان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی افزود: پس از انجام سه دوره از مسابقات در رده سنی زیر 8 سال عسل ابراهیمی از گیلان صدرنشین جدول است. در رده سنی زیر 10 سال عطیه خسروی از اصفهان و تیام ابراهیمی از مازندران و ریحانه حاجات نیا از شیراز در رده سنی زیر 14 سال، درسا محمد ابراهیم خان از تهران و مطهره اسدی از مازندران، در رده سنی زیر 12 سال آنوشا محمدیان از اصفهان و میترا اصغرزاده از البرز، در رده سنی زیر 18 سال راملیا واگویان و سیده نگار ساداتی از مازندران و وصال حامدی نیا از خراسان رضوی در صدر جدول قرار دارند.

این دوره از مسابقات روز جمعه 17 شهریور به کار خود پایان می دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

با حکم رییس جهاددانشگاهی اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران منصوب شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ،به نقل از جهاددانشگاهی، حسن مسلمی‌نائینی رییس جهاددانشگاهی طی حکمی اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران را منصوب کرد.

مطابق این احکام، علیرضا کلانتر مهرجردی،  مهدی باصولی،  منوچهر جهانیان، علی منتظری،  محمدمحسن غفوریان، ابوالقاسم رئیسی،  مصطفی سمیعی نسب، صادق زینالی،  ثریا احمدی، زاهد شفیعی، مرضیه ابراهیمی،  محمدجواد امیری،  رشید جعفرپور، حسن خجسته، محمد خوش چهره، سجاد ستاری،  احمد نادری، مهدی نوری،  محمدجواد شفیعی فر،  مجید عباسی، حجت الاسلام و المسلمین سعید کرمی،  سیدمحمدهاشمی،  محمدمهدی خیرجو،  حسین طالبی و لیلا سنگی به عنوان اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • «مسابقات چوگان» در نقش جهان اصفهان
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد