Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه 6 از اجراي طرح يک لقمه مهرباني با مشارکت رستوران ها، کترينگ ، هتلها منطقه خبر داد و گفت: در اين طرح رستوران‌ها هر روز ميزان معيني غذاي اضافه ويژه نيازمندان طبخ مي کنند يا غذاي دست‌نخورده و باقيمانده طبخ روز را با هماهنگي اداره خدمات اجتماعي منطقه 6 و خيرين مشخص، به‌دست نيازمندان مي رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا وبه نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 6، مهرشاد الله ويردي توضيح داد: با بيان اينکه طرح يک لقمه مهرباني طرحي است که در آن حلقه اي بين توانگران و خيران ايجاد مي شود تا کمک هاي اين افراد با حفظ کرامات انساني در اختيار نيازمندان قرار گيرد.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه6 با اشاره به اينکه مخاطبان اين طرح افراد بي‌خانمان، كودكان آسيب ديده و كار و خيابان و خانواده‌هاي نيازمند هستند اظهار داشت: يکي از مهم ترين قدم هاي اجراي اين طرح شناسايي کاسبان خير در صنف رستوران داران و تالارها ، کترينگ ها و هتلهاست.
الله ويردي اضافه کرد: با بهره گيري از کمک هاي مردمي و سازمان هاي مردم نهاد مي توان مشکلات و آسيب هاي اجتماعي را تا حد بسياري کاهش داد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دانش آموزان هم ضمن فرا گرفتن درس عملی نوعدوستی و انفاق از معلم هایشان به تقدیر از محبت و همدلی آن‌ها پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم