Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@18:23:29 GMT

فرزند قریبیان همبازی جمشید هاشم پور شد! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۲۳۸۲۳

فرزند قریبیان همبازی جمشید هاشم پور شد! +تصاویر

سام قریبیان جلوی دوربین فیلم «هایلایت» به کارگردانی اصغر نعیمی که روزهای پایانی خود را سپری می‌کند، رفت.

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی «هایلایت» به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی ساسان سالور، این روزها مراحل پایانی فیلمبرداری را پشت سر می گذارد و بعد از لوکیشن های شهری، گروه در چند روز آینده برای ضبط سکانس های پایانی راهی شمال کشور می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همچنین در این روزها مدتی است که سام قریبیان درکنار دیگر بازیگران این پروژه، یعنی پژمان بازغی، آزاده زارعی، مینا وحید، الهه حصاری و جمشید هاشم پور جلو دوربین رفته است. «هایلایت» اولین تجربه مشترک قریبیان و نعیمی محسوب می شود.

قریبیان علاوه بر بازی در فیلم هایی چون «خط ویژه»، «گناهکاران»، «لاله» و «قانون» کارگردانی سریال «عالیجناب» را که قرار است به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع شود را نیز به عهده دارد.



علاوه بر این ها شیوا طاهری، لیلی فرهادپور، محمد شاهوردی، بیتا کاجی و یزدان فتوحی نیز از دیگر بازیگرانی اند که در این کار حضور دارند.

«هایلایت» به نویسندگی و کارگردانی اصغر نعیمی بعد از فیلم‌هایی چون «بی‌وفا»، «سلام بر عشق» و «سایه‌های موازی» چهارمین ساخته وی محسوب می شود که در آن درامی عاشقانه و متفاوت را با مضمون اجتماعی روایت می‌کند. ساسان سالور نیز پیش از این کار فیلم‌های «تمشک»، «آمین خواهیم گفت» و «بدرود بغداد» را تهیه کرده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماج صالحی حتما اعدام نمی شود /حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به دنبال انتشار خبر صدور حکم اعدام توماج صالحی، روز گذشته قوه قضائیه اعلام کرد که حکم اعدام توماج صالحی خواننده ایرانی که در حوداث سال ۱۴۰۱ دستگیر شده بود، بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

در این راستا، عبدالله گنجی فعال رسانه ای اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند.

حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟ او هنوز استاد دانشگاه تربیت مدرس است. اما خرداد ۱۳۸۲ بیش از صد مجروح در زد و خوردهای درون دانشگاهی داشتیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899396

دیگر خبرها

  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • گل اول تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • توماج صالحی حتما اعدام نمی شود /حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری