Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@17:10:39 GMT

فرزند قریبیان همبازی جمشید هاشم پور/عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۲۴۲۲۰

فرزند قریبیان همبازی جمشید هاشم پور/عکس

فیلم سینمایی «هایلایت» به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی ساسان سالور، این روزها مراحل پایانی فیلمبرداری را پشت سر می گذارد و بعد از لوکیشن های شهری، گروه در چند روز آینده برای ضبط سکانس های پایانی راهی شمال کشور می شوند.

همچنین در این روزها مدتی است که سام قریبیان درکنار دیگر بازیگران این پروژه، یعنی پژمان بازغی، آزاده زارعی، مینا وحید، الهه حصاری و جمشید هاشم پور جلو دوربین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
«هایلایت» اولین تجربه مشترک قریبیان و نعیمی محسوب می شود.

قریبیان علاوه بر بازی در فیلم هایی چون «خط ویژه»، «گناهکاران»، «لاله» و «قانون» کارگردانی سریال «عالیجناب» را که قرار است به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع شود را نیز به عهده دارد.

علاوه بر این ها شیوا طاهری، لیلی فرهادپور، محمد شاهوردی، بیتا کاجی و یزدان فتوحی نیز از دیگر بازیگرانی اند که در این کار حضور دارند.

«هایلایت» به نویسندگی و کارگردانی اصغر نعیمی بعد از فیلم‌هایی چون «بی‌وفا»، «سلام بر عشق» و «سایه‌های موازی» چهارمین ساخته وی محسوب می شود که در آن درامی عاشقانه و متفاوت را با مضمون اجتماعی روایت می‌کند. ساسان سالور نیز پیش از این کار فیلم‌های «تمشک»، «آمین خواهیم گفت» و «بدرود بغداد» را تهیه کرده است.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: این برنامه با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدا و حفظ، تقویت سلامت روح و جسم کارکنان سپاه استان و به مناسبت گرمیداشت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده است.
سرهنگ جمشیدی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مختلف سپاه وبسیج چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.
کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز مسیر جاده سلامت تا تپه نورالشهدای شهرکرد را پیموده و با قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

دیگر خبرها

  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • گل اول تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • اسرائیل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ حکم اعدام توماج صالحی در چه شرایطی اجرا نمی‌شود؟
  • عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟
  • توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما... | حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟
  • توماج صالحی حتما اعدام نمی شود /حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری